Τον Μάιο του 2020, ο πιανίστας και τραγουδιστής κυκλοφόρησε το τραγούδι «We Are» για την υποστήριξη των διαδηλώσεων του Black Lives Matter. Εναν χρόνο αργότερα αποφάσισε το κομμάτι αυτό να δώσει τον τίτλο στο νέο του άλμπουμ. Από τις πλέον αξιόλογες εργασίες στον χώρο της r&b το τελευταίο διάστημα. Ενώ η τζαζ βρίσκεται στον πυρήνα της εργασίας του, εντούτοις το άλμπουμ βυθίζεται / λικνίζεται στην ποπ. Επηρεασμένος από τους Mavis Staples, Quincy Jones, όπως και από τον πατέρα του και τον παππού του, μένει πιστός στον ήχο της γενέτειράς του. Στον ήχο της Νέας Ορλεάνης. Ο δίσκος ανοίγει με το κομμάτι του τίτλου, έναν παθιασμένο, το «Boyhood» είναι μια funky ωδή στον τρόπο ζωής που μεγάλωσε. Πώς δηλαδή οι οικογένειές του, το φαγητό και ο πολιτισμός της Νέας Ορλεάνης επηρέασαν τη ζωή του αλλά και τις ζωές των συμπατριωτών του. Ο Joe Batiste με ωριμότητα πατά στο πολιτισμικό παρελθόν της Νέας Ορλεάνης για να οικοδομηθεί ένα καλύτερο αύριο. Αυτή είναι ουσιαστικά η κεντρική ιδέα του άλμπουμ όχι μόνο όσον αφορά στους στίχους του αλλά και τη μουσική του. Στηρίζεται στα δυνατά αυλάκια των πρωτοπόρων της Νέας Ορλεάνης και δημιουργεί έντονη ψυχεδελική ατμόσφαιρα. Παρ’ όλα αυτά δεν λέει όχι στον ηλεκτρικό ήχο, όπως συμβαίνει στο «I Need You». Ενα παζλ από boogie-woogie blues και vintage hip-hop, σαν ένας οριακός συνδυασμός από Little Richard και OutKast.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ