Στην εξαγορά του 100% της εταιρείας MYJOBNOW Delivery με την εμπορική επωνυμία SendX προχώρησε η Skroutz πραγματοποιώντας έτσι στρατηγική επένδυση στον κλάδο του «last-mile». Οπως ανακοινώθηκε χθες, η απόκτηση της εταιρείας εντάσσεται στο όραμα και στη στρατηγική ανάπτυξης της Skroutz να προσφέρει «τη βέλτιστη εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών» και θα της επιτρέψει να αναπτύξει το κομμάτι των ταχυμεταφορών, δημιουργώντας το δικό της δίκτυο και καλύπτοντας το «last mile» που αφορά την παράδοση των παραγγελιών στους καταναλωτές. Επιπλέον, με την εξαγορά αυτή ενισχύεται η δυναμική του Marketplace της με νέες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ