Μπορεί οι έξι στους δέκα χρήστες Διαδικτύου να πραγματοποίησαν online αγορά εξ αποστάσεως τον τελευταίο μήνα του 2020, όμως μόνο τέσσερις στους δέκα online καταναλωτές δήλωσαν πλήρως ικανοποιημένοι με την παράδοση των προϊόντων. Αυτό προκύπτει από την εξαμηνιαία έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) που έγινε σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για τη συμπεριφορά των online καταναλωτών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 61% των χρηστών Διαδικτύου προέβη σε κάποια αγορά μέσω Διαδικτύου το τελευταίο 15ήμερο του Δεκεμβρίου, ποσοστό υπερδιπλάσιο σε σχέση με το προηγούμενο έτος (Δεκέμβριος 2019). Υψηλά ποσοστά καταγράφονται σε δύο άλλες μεγάλες κατηγορίες online αγορών, συγκεκριμένα για τις online αγορές τροφίμων μέσω Διαδικτύου σε ποσοστό 14% και των αγορών έτοιμου φαγητού – delivery σε ποσοστό 45%, αριθμοί πολλαπλάσιοι των μετρήσεων σε σχέση με το 2019. Ομως τα ποσοστά ικανοποίησης από τις υπηρεσίες παράδοσης εξακολουθούν να είναι πιθανώς ένας ανασταλτικός παράγοντας για την περαιτέρω ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών, καθώς στη γενική ερώτηση σε σχέση με την ικανοποίηση από τις υπηρεσίες παράδοσης για όλα τα είδη μόλις το 38% δηλώνει πολύ ικανοποιημένο, το 36% δηλώνει λίγο ικανοποιημένο και το 25% καθόλου ικανοποιημένο.