Κι όμως, παρότι τα επιδημιολογικά δεδομένα δεν δείχνουν τάση διασποράς του ιού σε δημοτικά και νηπιαγωγεία, τα κλείνει επειδή θέλει να μειώσει την κινητικότητα των μεγάλων. Ή, για να είμαστε ειλικρινείς, γιατί «από μόνο του είναι ένα σαφές μήνυμα προς όλους για το πόσο σοβαρή είναι η κατάσταση». Τα κλείνει δηλαδή – όπως υπονοούν οι υπουργικές δηλώσεις – προκειμένου να περιορίσει την ανηλικότητα των ενηλίκων. Στη στάθμιση, άρα, δεν βάρυναν περισσότερο οι επιπτώσεις της απόφασης στους πραγματικούς ανηλίκους. Σύμφωνα με μελέτη της βρετανικής εποπτικής Αρχής της Εκπαίδευσης, τα παιδιά εξαιτίας του πρώτου lockdown έμειναν πίσω τόσο σε γνώσεις όσο και σε κοινωνικές δεξιότητες. Οι επιθεωρητές της Ofsted παρατήρησαν πως τα μικρά ξέχασαν να χρησιμοποιούν πιρούνι και μαχαίρι ή ξαναφόρεσαν τις πάνες τους. Τα λίγο μεγαλύτερα έχασαν το «σθένος» τους στην ανάγνωση. Οι αρνητικές συνέπειες, λένε, δεν οφείλονταν τόσο σε ταξικούς ή οικονομικούς λόγους – προέκυψαν από τον χρόνο που είχαν οι εργαζόμενοι γονείς να τους αφιερώσουν. Τα κυβερνητικά μηνύματα, λοιπόν, έχουν μεγαλύτερο «προσωπικό κόστος» για εκείνα. Ετσι θα έπρεπε να είναι;

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ