Μια γυναίκα με καυτό μπικίνι χαϊδεύει ένα μπουκάλι, ένα χέρι με άψογο μανικιούρ προσπαθεί ν’ ανοίξει ένα μπουκάλι κέτσαπ, δυο χείλη μασάνε με νόημα μια τσίχλα, ένα γιαούρτι προσφέρει σκανδαλώδη απόλαυση. Οι εικόνες στις οποίες η διαφημιστική βιομηχανία στήριξε τη φιλοσοφία της και τη στρατηγική του μάρκετινγκ είναι γεμάτες υποσχέσεις για να πυροδοτήσουν φαντασιώσεις και επιθυμίες. Αυτά φαίνεται ότι ίσχυαν μέχρι τώρα. Τελευταίες μελέτες δείχνουν ότι ο καταναλωτισμός δεν διανύει πια τις διαδρομές της λίμπιντο. Το σεξ φαίνεται ότι δεν πουλάει.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ