Κατάληψη. Είναι ένας όρος που δηλώνει ότι καταλαμβάνω κάτι ξένο που θέλω να γίνει ο χώρος μου. Αν το προβάλουμε αυτό στο νεολαιίστικο κοινωνικό σώμα και στον μαθητικό πληθυσμό, θα οδηγηθούμε στο συμπέρασμα ότι εδώ και χρόνια ο έφηβος και το παιδί δεν νιώθουν το σχολείο ως χώρο δικό τους, χώρο χαράς, μάθησης και κοινωνικοποίησης. Οι μορφές που επιλέγονται κάθε φορά από τους μαθητές και τα αιτήματα που προβάλλονται δείχνουν μια μεγάλου εύρους ποικιλία, συνειδητοποίηση και σοβαρότητα, τα οποία διαφοροποιούνται σε συγκεκριμένες κοινωνικοπολιτικές συνθήκες. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να σεβαστούμε αυτές τις μορφές και να αφουγκραστούμε τη νέα γενιά, όπως και αν μας φωνάζει να την ακούσουμε.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ