Αναγνώστης μάς παρακαλεί να σημειώσωμεν ένα παράπονόν του, το οποίο φανταζόμεθα ότι είναι το παράπονον και άλλων Αθηναίων. Συνήθως όταν καλή τους αριθμούς διά των οποίων δίδονται εις τους συνδρομητάς διάφοραι πληροφορίαι, ταλαιπωρείται κυριολεκτικώς. Ή δεν του απαντούν ή αργούν να του απαντήσουν, ή τον παραπέμπουν αλλού. Και κατά κανόνα με έναν τόνον που δείχνει ενόχλησιν. Δεν νομίζωμεν ότι η περίπτωσις πρέπει να γενικευθή. Πάντως είναι ανάγκη να γίνουν αι δέουσαι συστάσεις εις τας τηλεφωνητρίας ή τους τηλεφωνητάς που έχουν αυτήν την αρμοδιότητα διά να αγρυπνούν πάντοτε εις τας θέσεις των και να δίδουν με πρόθυμον διάθεσιν τας ζητουμένας πληροφορίας.