Ριζικά έχει αλλάζει τις ζωές των Ελλήνων η κρίση που προκάλεσε η πανδημία και έπληξε εκτός από την υγεία και τα οικονομικά των νοικοκυριών. Είναι ενδεικτικό ότι φέτος, δεδομένων των συνθηκών, μόλις ο ένας στους τρεις Ελληνες θα κάνει διακοπές, ενώ 50% των καταναλωτών αγοράζουν πλέον προϊόντα με βασικό κριτήριο τα χρήματα που δίνουν. Αυτό δείχνει έρευνα καταναλωτικών τάσεων του ΣΕΛΠΕ για την κρίση της πανδημίας COVID-19, σύμφωνα με την οποία η τήρηση του προβλεπόμενου αριθμού ατόμων και η απολύμανση των χώρων αποτελούν επίσης βασικά ζητούμενα των καταναλωτών από τα καταστήματα με το 46% των καταναλωτών να κάνει βιαστικά τις αγορές του στα καταστήματα από φόβο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ