Για πολλές δεκαετίες οι ελληνικές και ευρωπαϊκές πόλεις είχαν ως προτεραιότητα την εξυπηρέτηση του ΙΧ σε βάρος του πεζού, με αποτέλεσμα την ασφυκτική έλλειψη ζωτικού χώρου για τους κατοίκους και τους επισκέπτες. Κυκλοφοριακή συμφόρηση, ατμοσφαιρική ρύπανση, υψηλά επίπεδα θορύβου, χαμηλό επίπεδο οδικής ασφάλειας, έλλειψη θέσεων στάθμευσης, κακό επίπεδο οδοστρωσίας είναι μερικά από τα κύρια προβλήματα τα οποία ήδη αντιμετωπίζει η Αθήνα. Το μοντέλο αυτό συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης δεν είναι βιώσιμο και απαιτεί δραστικές παρεμβάσεις, τις οποίες δυσκολεύει το γεγονός του ήδη κορεσμένου συγκοινωνιακού δικτύου στο Λεκανοπέδιο της Αττικής (η Αττική παρουσιάζει έναν από τους υψηλότερους δείκτες ιδιοκτησίας ΙΧ ανά κάτοικο ανάμεσα στις κύριες ευρωπαϊκές μητροπολιτικές περιοχές).

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ