Είναι ίσως από τις λίγες φορές που αποδεικνύεται στην πράξη ότι μια κρίση είναι πράγματι και μια ευκαιρία. Η πανδημία του κορωνοϊού και η εξαιρετικά επιτυχημένη αντιμετώπισή της ήταν η ευκαιρία που έψαχνε η χώρα μας για να «ξεπλύνει» την κακή εικόνα της στο εξωτερικό την τελευταία δεκαετία. Μια ευκαιρία που αξιοποιήσαμε και καταφέραμε από «μαύρο πρόβατο» να γίνουμε διεθνές πρότυπο διαχείρισης μιας πρωτοφανούς κατάστασης. Η Ελλάς ανέδειξε τις δυνατότητές της, τις αρετές των πολιτών της, την ωριμότητα και την πειθαρχία που τους ενέπνευσε μια αποφασιστική ηγεσία υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Αυτή από μόνη της είναι μια παρακαταθήκη για το μέλλον και οφείλουμε να τη διαφυλάξουμε. Είμαστε όμως ακόμα στην αρχή και όχι στο τέλος του δρόμου για το συνολικό rebranding της χώρας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ