Τρεις συμβουλές ώστε οι καταναλωτές να αποφεύγουν τις παγίδες κατά τις αγορές τους από ηλεκτρονικά καταστήματα δίνει η ΕΚΠΟΙΖΩ. Πιο συγκεκριμένα, η καταναλωτική οργάνωση συνιστά στους πολίτες να επιλέγουν τις αγορές τους από αξιόπιστα και γνωστά ηλεκτρονικά καταστήματα και να προσέχουν τα στοιχεία της εταιρείας και επικοινωνίας. Οπως σημειώνει μάλιστα, «η ύπαρξη μόνο ηλεκτρονικής διεύθυνσης (e-mail) και κινητού τηλεφώνου δεν αρκεί, και μάλιστα αποτελεί ένδειξη απάτης».