Ο Γιάννης Καρυπίδης ζει με την οικογένειά του στην πόλη της Χαλκίδας. Τα τελευταία χρόνια διευθύνει μια επιχείρηση με μια ευρεία γκάμα προϊόντων που έχουν στον «πυρήνα» τους το μέλι. Πολυταξιδεμένος και κοσμοπολίτης κατάφερε μέσα από τις επιχειρηματικές επιλογές του να παρουσιάσει μια στέρεη βάση εξαγωγικών επιδόσεων. Η χάρη των προϊόντων του έφθασε μέχρι τη μακρινή Δημοκρατία της Κορέας όπου το σύνολο των παραγγελιών διοχετεύθηκε στο καταναλωτικό κοινό μέσα από δυναμικά εναλλακτικά δίκτυα πωλήσεων. Με βάση αυτό το δεδομένο, η εταιρεία Stayia Farm δοκίμασε τις δυνατότητες, τα όρια και τις αντοχές της σε αυτό το δύσκολο δίμηνο του #MenoumeSpiti. Ως προς αυτό επέλεξε να βασιστεί στην «ψηφιακή βιτρίνα»…

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ