Με τις γραμμές παραγωγής στα μεγαλύτερα εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων να παραμένουν κλειστές για περισσότερο από έναν μήνα και με δεδομένο ότι σχεδόν οι περισσότερες αντιπροσωπείες ΙΧ στην Ευρώπη έχουν κατεβάσει ρολά, οι πωλήσεις καινούργιων μοντέλων είναι φυσικό να έχουν καταβαραθρωθεί με τις διοικήσεις ακόμη και των μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών να μην προλαβαίνουν να μετράνε το ένα αρνητικό ρεκόρ μετά το άλλο στις περισσότερες αγορές της Γηραιάς Ηπείρου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ