Τα ίχνη του σινεμά υπάρχουν σε απρόβλεπτα σημεία στο σπίτι του Μενέλαου Καραμαγγιώλη. Καθώς μετακινεί την κάμερα του λάπτοπ για μια εικονική ξενάγηση μέσα στο διαμέρισμά του ξεπροβάλλει πάνω από ένα μικρό ξύλινο γραφείο μια γιγάντια αφίσα από το «Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον» του Παζολίνι. Aπό τις δικές του ταινίες «Black Out» και «J.A.C.E.», ένα αεροπλάνο και ένας ελέφαντας καλύπτουν την οροφή και τον τοίχο της κουζίνας. Η αφίσα του «Καζανόβα» του Φελίνι, με τον Ντόναλντ Σάδερλαντ αλλόκοτο, διεστραμμένο, τραγικό αλλά αξέχαστο, δεσπόζει στον τοίχο του δωματίου όπου άνοιξε η οθόνη του λάπτοπ. Οι μέρες του κορωνοϊού έχουν αλλάξει το πρόγραμμα του σκηνοθέτη-ραδιοφωνικού δημιουργού. Οι δύο εκπομπές του Σαββατοκύριακου στο Τρίτο Πρόγραμμα της ΕΡΑ χρειάζονται πατέντες επίλυσης θεμάτων εγγύτητας για να συνεχιστούν.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ