Με μεγάλη καθυστέρηση έλαβαν τους λογαριασμούς ρεύματος της ΔΕΗ περί τους 600.000 καταναλωτές σε πολλές περιοχές της χώρας εξαιτίας αδιευκρίνιστης δυσλειτουργίας των ΕΛΤΑ.

Και η μη έγκαιρη της επίδοσης των εντύπων δεν έχει να κάνει με τις έκτακτες συνθήκες του κορωνοϊού καθώς το πρόβλημα υπήρχε πολύ πριν ληφθούν τα περιοριστικά μέτρα. Συγκεκριμένα, κι όπως κάνει γνωστό η δημόσια εταιρεία ηλεκτρισμού, οι λογαριασμοί της που δεν έφτασαν ποτέ στους 600.000 πελάτες ήταν με ημερομηνία μετά τις 14 Φεβρουαρίου. Η ΔΕΗ, σύμφωνα με πληροφορίες, ενημερώθηκε κατόπιν διαμαρτυριών καταναλωτών. Και για όσους είχε στοιχεία φρόντισε κι έστειλε μηνύματα SMS ή emails ενημερώνοντάς τους για την υπαιτιότητα των ΕΛΤΑ καθώς και για το ότι δεν πρόκειται να υποστούν καμία οικονομική επιβάρυνση από τη μη έγκαιρη παραλαβή των λογαριασμών.

Με ανακοίνωσή της διευκρινίζει πως οι πελάτες της, σύμφωνα με πληροφορίες, που υπέστησαν αυτή την ταλαιπωρία δεν θα χάσουν την έκπτωση συνέπειας και ούτε θα επιβαρυνθούν με τόκους υπερημερίας.

Για αποφυγή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον, η ΔΕΗ καλεί τους πελάτες της να εγγραφούν μέσω της ιστοσελίδας της στην εφαρμογή e-bill (https://www.dei.gr/EBill), προκειμένου να λαμβάνουν έγκαιρα και ηλεκτρονικά τον λογαριασμό τους, αλλά και για να επωφεληθούν από όλες τις επιπλέον δυνατότητες που τους παρέχει η συγκεκριμένη υπηρεσία. Επιπλέον, όλοι οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να ενημερωθούν για το ύψος του λογαριασμού τους και τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 και να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους εύκολα και χωρίς καμία επιβάρυνση μέσω της ιστοσελίδας της επιλέγοντας την Ηλεκτρονική Πληρωμή Λογαριασμού (www.dei.gr/epayment).