Η απόφαση του ΣτΕ σχετικά με τον Οργανισμό του υπουργείου Παιδείας δεν αλλάζει όσα γνωρίζαμε για τον χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών. Κατά την Ολομέλεια, το γεγονός ότι στον Οργανισμό δεν αναφέρεται ρητώς η ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης, αλλά η προστασία της ελευθερίας της θρησκευτικής συνείδησης, δεν σημαίνει ότι ο πρώτος σκοπός παύει να αποτελεί σκοπό της παιδείας. Ωστόσο, εδώ ενυπάρχει ασάφεια. Πρόκειται για δύο παράλληλους σκοπούς ή για δύο εκφάνσεις του ίδιου σκοπού; Στο ζήτημα ενεπλάκησαν η συγκλίνουσα γνώμη μέρους της πλειοψηφίας και η μειοψηφία. Κατά την πρώτη, η προστασία της ελευθερίας αποδίδει με πληρέστερο τρόπο την ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης. Κατά την μειοψηφία, οι δύο έννοιες δεν ταυτίζονται.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ