Παρατηρώ τον κότσο της Βιρτζίνια Γουλφ στο πορτρέτο από την Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου, απέναντι στον τοίχο του δωματίου. Καταλαμβάνει, σχεδόν συμμετρικά, το μισό χώρο του πόστερ, αφήνοντας να διαφανεί η λευκότητα του προσώπου της και η αρχαιοελληνική κατατομή. Ηθελε να φωτογραφιστεί κατ’ αυτόν τον τρόπο η 20χρονη τότε φοιτήτρια του King’s College, ακριβώς την περίοδο που μάθαινε αρχαία ελληνικά; Ή να αφήσω το στιγμιότυπο να συνεχίσει ανενόχλητο μέσα στην τυχαιότητά του;

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ