Για τα πολιτικά κόμματα, η περίοδος αμέσως μετά τις εκλογές μοιάζει λίγο με την έναρξη της σεζόν σε ένα κατάστημα με ρούχα. Η εποχή έχει αλλάξει, οι εκπτώσεις πέρασαν, ό,τι ήταν να πουλήσουν έχει πουληθεί και τώρα οι υπεύθυνοι αναλαμβάνουν να φτιάξουν τις καινούργιες τους βιτρίνες. Και δεν είναι μικρό πράγμα να φτιάχνει κανείς βιτρίνες: αν το μαγαζί πέτυχε τον στόχο του, πρέπει να προσελκύσει κοινό αντάξιο της επιτυχίας του. Αν πάλι η προηγούμενη περίοδος δεν πήγε καλά, πρέπει να αποφασίσει τι αλλαγές θα κάνει στη στρατηγική, αλλά και στο περιεχόμενο του καταστήματος. Η νέα βιτρίνα έχει να κάνει κυρίως με το εμπόρευμα, με τη γραμμή των νέων ρούχων. Προφανώς, δεν μπορούν να αποπνέουν στυλ που έχει πια φύγει από τη μόδα. Αντίθετα, είναι φτιαγμένες έτσι ώστε να διαμορφώνουν τα trends και όχι να τα κυνηγούν.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ