Δημοσιογράφοι και στελέχη των media από 80 χώρες βρέθηκαν στο Global Editors Network, στο Κεντρο Πολιτισμού Iδρυμα Σταύρος Νιάρχος, όπου επαγγελματίες, επιχειρήσεις και ερευνητές στον κλάδο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης ενημερώθηκαν και συζήτησαν γύρω από τις τεχνολογικές εξελίξεις που θα επηρεάσουν ή ήδη επηρεάζουν τα media. Στα περίπτερα δεκάδων τεχνολογικών start up – και όχι μόνο – εταιρειών οι συζητήσεις κινήθηκαν γύρω από το μέλλον της είδησης και σε ποια μορφή αναμένεται τα επόμενα έτη, να φτάνει η πληροφορία στον χρήστη. Βίντεο, podcasts, «έξυπνες συσκευές», τεχνολογία 360, επαυξημένη πραγματικότητα, αναγνώριση φωνής και προσώπων είναι μόνο λίγες από τις καινοτομίες που εμπλέκονται σταδιακά στον χώρο των ΜΜΕ. Από τη συζήτηση δεν θα μπορούσαν να λείπουν καίρια ζητήματα όπως η διασπορά των ψευδών ειδήσεων και τα εργαλεία που σταδιακά παίρνουν σάρκα και οστά, για να σταθούν στο πλευρό των δημοσιογράφων για τη διασταύρωση των πληροφοριών. Αναφορά έγινε επίσης και στον τρόπο με τον οποίο αλλάζει η καθημερινότητα των ΜΜΕ, με τη «δημοσιογραφία των δεδομένων», που χρησιμοποιήθηκε έντονα στην κάλυψη της προσφυγικής κρίσης να καλύπτει ένα σημαντικό κενό στον τρόπο με τον οποίο αρέσκεται να διαβάζει τις ειδήσεις ο σημερινός χρήστης. Ιδιαίτερη μνεία έγινε στην ολοένα και αυξανόμενη χρήση των Smart Speakers, των συσκευών όπως η Alexa και στο πώς τα media θα πρωταγωνιστήσουν στη νέα αυτή εποχή. Μετά τη δυνατή είσοδο στην αγορά των ΗΠΑ, πλέον και ευρωπαϊκές χώρες αναζητούν τις ευκολίες που προσφέρουν οι συσκευές αυτές που απλώς με φωνητικές οδηγίες προβαίνουν σε μια σειρά από ενέργειες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ