Υπάρχει μία αλήθεια την οποία οι άνθρωποι της μόδας του 21ου αιώνα μαθαίνουν να μην αμφισβητούν: ένα αντικείμενο αξίζει να υπάρχει από τη στιγμή που η πολυτέλεια που προσφέρει αναμετριέται με το πέρασμα του χρόνου. Το αξίωμα δεν είναι ευρηματικό σλόγκαν ενός μυαλού που ασχολείται με το μάρκετινγκ, αλλά μία θεμελιωμένη αντίληψη σε έναν παλιό γαλλικό οίκο που έχει καταφέρει να κάνει μόδα την αντίστασή του ενάντια στις αλλαγές των τάσεων. Και το δείχνει κάθε φορά που μία ομάδα από τους τεχνίτες του ταξιδεύουν από το Παρίσι σε μια πόλη του κόσμου για να δείξουν στιγμιότυπα χειροτεχνίας και μαστοριάς σε ενηλίκους και σε παιδιά.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ