Η Diamond S Shipping Inc μετά τη συμφωνία αυτή αναμένεται ότι θα είναι η τρίτη μεγαλύτερη εισηγμένη διαχειρίστρια εταιρεία δεξαμενόπλοιων μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου και η πέμπτη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία δεξαμενόπλοιων παγκοσμίως.
Η νέα εταιρεία μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής αναμένεται να κατέχει αυξημένη κεφαλαιοποίηση, με τον καθαρό δανεισμό προς την αξία του στόλου να ανέρχεται περίπου στο 60% και με τη συνολική ρευστότητα να υπερβαίνει τα 90 εκατομμύρια δολάρια.
Στη νέα εταιρεία θα είναι επικεφαλής η ομάδα διοίκησης της DSS, η οποία διαθέτει σημαντικό ιστορικό ανάπτυξης και επιτυχημένης εμπορικής διαχείρισης.
Το χαρτοφυλάκιο περιουσιακών στοιχείων της Diamond S Shipping Inc θα αποτελείται από τον συνδυασμένο στόλο των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αργού και προϊόντων πετρελαίου των CPLP και DSS. Πρόκειται για έναν συνολικό στόλο 68 δεξαμενόπλοιων υψηλής ποιότητας, με μέσο όρο ηλικίας τα 7,8 έτη. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου και μεταφοράς αργού πετρελαίου, τοποθετώντας τη νέα εισηγμένη εταιρεία σε θέση να αξιοποιήσει τα βελτιωμένα στοιχεία της αγοράς δεξαμενόπλοιων σε μεγαλύτερη κλίμακα.
Οσον αφορά τη διοίκηση, διευθύνων σύμβουλος της Diamond S Shipping θα αναλάβει ο Craig Stevenson Jr, ο οποίος διαθέτει πάνω από 40 χρόνια εμπειρία στη ναυτιλία και έχει διατελέσει πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της OMI, εταιρείας δεξαμενόπλοιων εισηγμένης στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Το Διοικητικό Συμβούλιο της νέας εταιρείας θα αποτελείται από επτά μέλη. Η DSS αρχικά θα ορίσει τρία μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, τον Nadim Qureshi, ο οποίος θα αναλάβει καθήκοντα προέδρου, τον Hal Μalone και την Kate Blankenship. Η CPLP θα διορίσει αρχικά δύο μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, τον Γεράσιμο Καλογηράτο και τον Γεράσιμο Βεντούρη. Το Διοικητικό Συμβούλιο θα περιλαμβάνει περαιτέρω τον Craig Stevenson και τον Bart Veldhuizen.
Η Diamond S Shipping Inc θα συνδυάσει την τεχνική εμπειρογνωμοσύνη της Capital Ship Management Corp, του σημερινού διαχειριστή του στόλου της CPLP, και τη δομή λειτουργίας της DSS. Η Capital Ship Management Corp θα συνεχίσει να παρέχει εμπορική και τεχνική διαχείριση στα δεξαμενόπλοια αργού και προϊόντων πετρελαίου που συνεισέφερε η CPLP στην Diamond S Shipping Inc.
Με τη συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών οι μεριδιούχοι της CPLP θα κατέχουν αρχικά το 33% και οι κάτοχοι μετοχών της DSS θα κατέχουν το 67% της νέας εταιρείας. Οι μεριδιούχοι της CPLP θα εξακολουθήσουν επίσης να κατέχουν τα μερίδιά τους στην εταιρεία. Η CPLP ανακοίνωσε ότι αμέσως μετά το κλείσιμο της συναλλαγής θα προχωρήσει σε reverse split (1 προς 5) με στόχο να ευθυγραμμιστεί η τιμή διαπραγμάτευσης της κοινής μετοχής της CPLP με εκείνη αντίστοιχων εταιρειών.
Οσον αφορά τους μετόχους της Diamond S Shipping Inc, τα κεφάλαια που συνδέονται με τη WL Ross & Co. LLC – το τμήμα ιδιωτικών μετοχών της Invesco Ltd – και τη First Reserve, που είναι οι δύο μεγάλοι μέτοχοι της DSS, θα κατέχουν αντίστοιχα περίπου 24% και 20% της νέας εταιρείας. Η Capital Maritime & Trading Corp, χορηγός της CPLP και μητρική εταιρεία του γενικού εταίρου της CPLP, καθώς και οι συνδεδεμένες με αυτήν θυγατρικές εταιρείες, αναμένεται να κατέχουν περίπου το 5% της νέας εταιρείας. Ολα τα ποσοστά ιδιοκτησίας υπόκεινται στις προσαρμογές κλεισίματος.
Η DSS είναι διεθνής ιδιοκτήτρια πετρελαιοφόρων πλοίων μεταφοράς προϊόντων και αργού πετρελαίου. Διαθέτει σήμερα 43 πλοία, συμπεριλαμβανομένων 31 σύγχρονων δεξαμενόπλοιων τύπου Medium Range μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου και 12 δεξαμενόπλοιων αργού πετρελαίου, τύπου Suezmax.







