Ο εμπορικός κόσμος περίμενε τις ενδιαμέσες εκπτώσεις για να δει να ανεβαίνει ο τζίρος του, αλλά πολλοί καταναλωτές συνεχίζουν να ψωνίζουν… με τα μάτια. Μία στις δυο επιχειρήσεις κατέγραψε χαμηλότερες πώλησεις σε σχέση με πέρυσι, κατά τη διάρκεια των ενδιάμεσων χειμερινών εκπτώσεων. Πιο συγκεκριμένα, οι περισσότερες επιχειρήσεις (47%) είδαν τον τζίρο τους να μειώνεται σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Το ποσοστό αυτό είναι μάλιστα σημαντικά μεγαλύτερο σε σύγκριση με την αντίστοιχη εκπτωτική περίοδο του προηγούμενου έτους (37% το 2017). Πάντως τα στοιχεία της ΕΣΕΕ δεν είναι τελείως μαύρα. Δείχνουν ότι σημαντικό μέρος των επιχειρήσεων βελτιώνει ή σταθεροποιεί τις πωλήσεις του την ενδιάμεση εκπτωτική περίοδο του Νοεμβρίου. Οσον αφορά τη λειτουργία των καταστημάτων την Κυριακή των ενδιάμεσων εκπτώσεων, η πλειονότητα (το 39%) αναφέρει ότι η λειτουργία της Κυριακής συνεχίζει να μην επηρεάζει τον συνολικό τζίρο των ενδιάμεσων εκπτώσεων, ενώ το 20% δηλώνει ότι έχει αρνητικό αντίκτυπο.