Νικητής απολαβών στις ομάδες της Formula 1 – και φέτος – είναι η Ferrari. Σύμφωνα με τη διαχειρίστρια εταιρεία των δικαιωμάτων στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου σπορ, η ιταλική ομάδα γέμισε το ταμείο της με 147,2 εκατομμύρια στερλίνες, από χορηγίες και τηλεοπτικά δικαιώματα, ποσό που προς το παρόν τής δίνει ισχυρό πλεονέκτημα σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες που λαμβάνουν πολύ λιγότερα. Στη δεύτερη θέση έρχεται η Mercedes-Benz με 128,2 εκατομμύρια στερλίνες, ενώ την τριάδα συμπληρώνει η Red Bull με 110 εκατομμύρια. Σχεδόν τα μισά από τη Mercedes-Benz λαμβάνει ως απολαβές η McLaren – 61 εκατομμύρια – ενώ η Williams μόλις 57,5 εκατομμύρια. Oι πιο μικρές ομάδες λαμβάνουν και τα λιγότερα χρήματα. Ετσι, Toro Rosso, Haas και Sauber κατά μέσο όρο λαμβάνουν εκάστη από 40 εκατομμύρια στερλίνες. Και ενώ όλοι συζητούν για χρήματα και απολαβές, αρκετοί οδηγοί ήδη έχουν στο πίσω μέρους του κεφαλιού τους τις μεταγραφές, σε άλλες ομάδες, για μια καλύτερη μοίρα. Ετσι, παρά την καλοκαιρινή ανάπαυλα των ομάδων στη Formula 1, αρκετοί έχουν ήδη πάρει τις αποφάσεις τους, όπως ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, που ύστερα από 9 χρόνια ανακοινώθηκε ότι θα φύγει από την αυστριακή ομάδα. Μόνο που δεν θα μείνει χωρίς δουλειά, μιας και ήδη η Renault πρόλαβε να ανακοινώσει ότι ο 29χρονος Αυστραλός θα τρέξει με τα μονοθέσια της κίτρινης ομάδας. Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο θα προσπαθήσει να αναβαθμίσει τη μέτρια έως σήμερα παρουσία της γαλλικής ομάδας στη Formula 1 για τα επόμενα δύο χρόνια, δηλαδή ώς το τέλος του πρωταθλήματος του 2020. Ο Ρικιάρντο έχει ανέβει ήδη 7 φορές στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, ενώ συνολικά στο πόντιουμ έχει ανέβει 29 φορές. «Ισως πρόκειται για μία από τις δυσκολότερες αποφάσεις της ζωής μου. Ωστόσο σκέφτηκα ότι τώρα είναι η ώρα να δεχτώ μια νέα πρόκληση. Υπάρχουν πολλά ακόμα να γίνουν πριν η Renault επιτύχει τον στόχο της, αλλά είμαι εντυπωσιασμένος από την πρόοδο που σημειώνει εδώ και 2 χρόνια και ξέρω ότι κάθε φορά που η Renault αποφάσισε να εμπλακεί ενεργά στην F1, κατάφερε να νικήσει» ανέφερε ο Ρικιάρντο. Το δίδυμο της Renault θα συμπληρώσει ο Νίκο Χούλκενμπερκ, οπότε είναι σίγουρο ότι ο Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ είναι εκτός ομάδας. Πάντως οι πρωτοπόροι στην Formula 1, Mercedes-Benz και Ferrari, ετοιμάζονται για το επόμενο μισό του πρωταθλήματος – που ξεκινάει στα τέλη Αυγούστου – με τον Λιούις Χάμιλτον θα έχει βρει τον ρυθμό του και να περηφανεύεται για το νέο του μονοθέσιο, που πλέον δείχνει βελτιωμένο, χωρίς τις «παιδικές ασθένειες» που τον άφησαν στα κρύα του λουτρού.