Σήμερα, το νέο της δημιούργημα είναι  το EC7, που κατατάσσεται στην κατηγορία των πολυτελών SUV με άκρως κουπέ παραβολές και που αγγίζει σε μήκος τα 5 μέτρα. Εκτός από την τεχνολογική υπεροχή στο εσωτερικό του η φίρμα αναφέρει ότι προσφέρει ένα αεροδυναμικό σύνολο που κινείται από δύο δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 653 ίππους και η ροπή αγγίζει τα 850 Nm. Υπάρχουν τρεις εκδόσεις με βάση τις μπαταρίες.

Η βασική έκδοση μετά από μια πλήρη φόρτιση προσφέρει αυτονομία 490 χλμ, ενώ η ισχυρότερη με την μπαταρία των 100KWh αγγίζει τα 635 χλμ. Υπάρχει και ισχυρότερη εκδοχή όπου η αυτονομία του ανέρχεται στα 940χλμ, όπου μάλλον είναι και η έκδοση που προσφέρει την μεγαλύτερη αυτονομία σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο! Και αυτό είναι μόνο η αρχή από την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία έχοντας την τεχνογνωσία – που ήδη παρέχει και στους ευρωπαίους κατασκευαστές – επιθυμεί να καταστεί ο νούμερο ένα ρυθμιστής παγκοσμίως στην παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων υψηλών επιδόσεων. Κοινώς τρέμε Tesla!