Προγραμματισμένο να λανσαριστεί το 2024, το Renault 5 E-Tech electric αποτελεί μία μοντέρνα, εξηλεκτρισμένη έκδοση του εμβληματικού Renault 5, με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον. Πριν την επίσημη αποκάλυψη του μοντέλου, η Renault σηκώνει ένα κομμάτι από την κουρτίνα, δίνοντάς μας την ευκαιρία να ρίξουμε μία κλεφτή ματιά σε ορισμένες λεπτομέρειες του εξωτερικού σχεδιασμού του μοντέλου παραγωγής, που παραπέμπουν σαφώς στον προκάτοχό του.

.Σαφώς, η νέα γενιά θα έχει αρκετά στοιχεία από το σχεδιαστικό παρελθόν αλλά θα μπει κατευθείαν στη καρδιά της ηλεκτροκίνησης. Το στιλάτο αυτοκίνητο πόλης της Renault σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα θα εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξει και πιο ισχυρή έκδοση 200 ίππων.

Φωτιστικά σώματα

Τα φωτιστικά σώματα του R5 είναι ένα βασικό σχεδιαστικό χαρακτηριστικό, καθιστώντας άμεσα αναγνωρίσιμο το μπροστινό του μέρος. Δεν είναι μόνο το σχήμα τους που τα κάνει να ξεχωρίζουν, αλλά και το σημείο στο κέντρο του φακού, που μοιάζει με την κόρη του ανθρώπινου ματιού. Αυτό η σύνδεση με τη διαφήμιση του 1972 με το θέμα «The Adventures of Supercar», δίνει στο σύγχρονο R5 μια ανθρώπινη έκφραση.

Στο μπροστινό μέρος, η εισαγωγή αέρα που υπήρχε στο καπό του ιστορικού μοντέλου, έχει εξαφανιστεί. Δείχνοντας ξεκάθαρα ότι το Renault 5 E-Tech electric ανήκει στον κόσμο των ηλεκτρικών οχημάτων, αυτή έχει αντικατασταθεί από μια ενδεικτική λυχνία φόρτισης που σχηματίζει τον ιστορικό αριθμό «5» όταν το όχημα είναι πλήρως φορτισμένο. Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό υψηλής τεχνολογίας που είναι λειτουργικό και ταυτόχρονα διασκεδαστικό, αυτή η ένδειξη είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα ενός προσβάσιμου interface με ανθρώπινη προσέγγιση, που δείχνει με μία ματιά, τη λειτουργία φόρτισης της μπαταρίας.

Για να εξελίξουν και να τελειοποιήσουν το μελλοντικό ηλεκτρικό Renault 5, οι ειδικευμένοι μηχανικοί της Renault δοκιμάζουν ήδη τα πρώτα 9 πρωτότυπα.

Αυτή την περίοδο το πρωτότυπο μοντέλο κάνει τις πρώτες του δοκιμές σε δύσκολες συνθήκες,  κοντά στον Αρκτικό Κύκλο στο βόρειο τμήμα της Σουηδίας, όντας οι ιδανικές για να φτάσουν το αυτοκίνητο στα όρια του.

Σε μια χώρα με πάγους και παγωμένες λίμνες, όπου τις χειμωνιάτικες μέρες η θερμοκρασία πέφτει ακόμα και στους -30°C, με στόχο η διαπιστώσουν την απόδοση των μηχανικών μερών των πρωτότυπων, ώστε να διασφαλιστεί ότι τα μελλοντικά ηλεκτρικά Renault 5 θα μπορούν να αντέξουν ακόμα και σε τέτοιες συνθήκες και θερμοκρασίες.