Το Duster γεννήθηκε το 2010, ανανεώθηκε για πρώτη φορά το 2017 και ανέβηκε στην κορυφή, επαναπροσδιορίζοντας τους κανόνες της κατηγορίας των SUV.

Το νέο μοντέλο εξακολουθεί να έχει την εντυπωσιακή εμφάνιση που ώθησε τις προηγούμενες γενιές στην κορυφή – ειδικά τον συμπαγή, στιβαρό χαρακτήρα SUV – αλλά πηγαίνει ένα βήμα παραπάτω, με τη νέα, ξεχωριστή σχεδίαση της Dacia.

Η σχεδίαση του  Duster συμβαδίζει απόλυτα με την εποχή της, συνδυάζοντας με ένα πιο βιώσιμο τρόπο τον περιπετειώδη και στιβαρό του χαρακτήρα.

Το νέο Duster είναι κατασκευασμένο πάνω στην πλατφόρμα CMF-B, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στην παραγωγική στρατηγική της Dacia. Διατίθεται με σύστημα μετάδοσης 4×4 Terrain Control, το οποίο περιλαμβάνει 5 προγράμματα οδήγησης:Auto, Snow, Mud, off-road και Eco. 

 

Φτιαγμένο να εξοπλίζεται με εκδρομικά αξεσουάρ InNature Πακέτο ύπνου (Sleep Pack): Όπως και το Jogger, το Νέο Duster έχει τη δυνατότητα τοποθέτησης αυτού του πακέτου. Είναι ένα απλό, αφαιρούμενο και προσιτό κουτί 3 σε 1, που περιέχει ένα διπλό κρεβάτι που διπλώνει σε λιγότερο από 2 λεπτά (μήκος 1,90 μέτρα και πλάτος έως 1,30 μέτρα), τραπεζάκι και αποθηκευτικό χώρο. H Νέα σχάρα οροφής, είναι εξαιρετικά βολική για τις υπαίθριες δραστηριότητες, και μεταφέρει φορτία έως και 80 κιλά. Στερεώνεται πανεύκολα στις αρθρωτές μπάρες οροφής σε εγκάρσια τοποθέτηση, ή σε εγκάρσιες ράβδους που διατίθενται ξεχωριστά.

ΝΕΟΙ ΥΒΡΙΔΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ  

  • Duster HYBRID 140. περιλαμβάνει έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρου, 94 ίππων, δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας κινητήρας 49 ίππων και μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσεως) και ένα ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (με 4 σχέσεις για τον κινητήρα και 2 σχέσεις για τον ηλεκτροκινητήρα).
  • Duster TCe 130. Είναι η πρώτη φορά που η Dacia χρησιμοποιεί αυτό το σύστημα κίνησης, το οποίο παρέχει μία βασική υποβοήθηση ηλεκτροκίνησης. Συνδυάζει έναν 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρου νέας γενιάς, που λειτουργεί βάσει της αρχής του κύκλου Miller (οι μειωμένες απώλειες λόγω της αντλίας βελτιστοποιούν την απόδοση), και έναν ήπιο υβριδικό κινητήρα 48 V. Αυτός ο κινητήρας βοηθά τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως όταν το αυτοκίνητο ξεκινά ή επιταχύνει, μειώνοντας κατά περίπου 10% τη μέση κατανάλωση και τις εκπομπές του CO2*. Παρέχει επίσης περισσότερη ισχύ κατά την επιτάχυνση, σε σχέση με το σημερινό μοντέλο TCe 130, καθιστώντας το αυτοκίνητο πιο άμεσο αλλά και πιο ομαλό στην οδήγηση.

Το σύστημα αναγεννητικής πέδησης φορτίζει την μπαταρία των 0,9 kWh, χωρίς η λειτουργία αυτή να γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό.

  • Το σύστημα κίνησης TCe 130 διατίθεται με κιβώτιο 6 σχέσεων, για τις εκδόσεις 4×2 και 4×4.
  • And Duster ECO-G 100. Η Dacia, ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης στην κατασκευή οχημάτων LPG στην Ευρώπη, είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που παρέχει σε όλα της τα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσεως, επιλογή διπλού καυσίμου (βενζίνη και υγραέριο).

Το Νέο Duster διατίθεται και αυτό με την δοκιμασμένη αυτή τεχνολογία, που εγγυάται ασφάλεια και αξιοπιστία.

Όταν λειτουργεί με υγραέριο, το Νέο Duster ECO-G 100 εκπέμπει κατά μέσο όρο 10% λιγότερο CO2 από ένα αντίστοιχο μοντέλο με βενζινοκινητήρα. Μπορεί να διανύσει έως και 1.300 km** με τα δύο ρεζερβουάρ του χωρητικότητας 100 λίτρων – 50 λίτρα βενζίνης και 50 λίτρα LPG (το τελευταίο βρίσκεται κάτω από το πάτωμα του πορτμπαγκάζ, με αποτέλεσμα να μην επηρεάζει καθόλου τη χωρητικότητά του). Ένα κουμπί ενσωματωμένο στο ταμπλό, αλλάζει άμεσα και ανεπαίσθητα τον τρόπο τροφοδοσίας του κινητήρα από το ένα καύσιμο στο άλλο.