Οι νέες BMW Σειρά 5 και την BMW i5, , καθώς και η αμιγώς ηλεκτρική BMW i7 M70 x Drive, η οποία με 660 ίππους και ροπή 1.100 Nm είναι το ισχυρότερο μοντέλο με πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης ήταν στο επίκεντρο της δημοσιογραφικής παρουσίασης, σε μια εκδήλωση που συμμετείχαν περισσότεροι από 80 δημοσιογράφοι και influencers από 13 χώρες.

 

Η BMW Σειρά 5 είναι από τις πιο πλήρεις σε γκάμα εκδόσεων, απο  αμιγώς ηλεκτρικές, plug-in υβριδικές, βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις με πρωταγωνιστή στο εσωτερικό το νεο BMW iDrive με «QuickSelect» και το BMW Operating System 8.5, το in-car gaming με το AirConsole και οι νέες λειτουργίες My Modes, προάγουν την εμπειρία του χρήστη στο επόμενο επίπεδο.

Επίσης η όγδοη γενιά της Σειράς 5 της BMW διατίθεται για πρώτη φορά σε αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή με τη μορφή της BMW i5, συνδυάζοντας την χαρακτηριστική σχεδίαση και την μοναδική ισορροπία μεταξύ σπορτίφ συμπεριφοράς και οδηγικής άνεσης με τον καινοτόμο εξοπλισμό και τις προηγμένες ψηφιακές υπηρεσίες.

Η BMW i M 70 xDrive μία οδηγική εμπειρία μοναδική στην πολυτελή κατηγορία.

Η BMW i7 M70 xDrive χτίζει στο δρόμο του μετασχηματισμού της στην ηλεκτρική κινητικότητα. Μετά το λανσάρισμα της BMW i4 M50 – του παγκόσμιου best-seller της BMW M GmbH το 2022 – και της BMW iX M60, η BMW i7 M70 xDrive είναι τώρα το τρίτο μοντέλο υψηλών επιδόσεων της εταιρείας με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Την κίνηση παρέχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας σε κάθε άξονα, αποδίδοντας μέγιστη συνδυαστική ισχύ 485 kW/660 hp, τιμή που εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα. Τα ειδικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά M τόσο στις πλευρικές επιφάνειες όσο και πίσω αναδεικνύουν ξεκάθαρα τον χαρακτήρα υψηλών επιδόσεων της κορυφαίας παραλλαγής του μοντέλου.

Η Anette Connor, Senior Manager Εταιρικής Στρατηγικής – Βιωσιμότητας και Κινητικότητας του BMW Group, παρουσίασε τα κύρια σημεία της στρατηγικής βιωσιμότητας σε όλο τον κύκλο ζωής ενός αυτοκινήτου, λέγοντας: «Επιθυμία μας είναι να παρέχουμε στους πελάτες μας διαφάνεια σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου και να την επεκτείνουμε εστιάζοντας όχι μόνο στον αντίκτυπο του CΟ2 στο κλίμα, αλλά και σε όλες τις υπόλοιπες πτυχές και διαστάσεις της βιωσιμότητας, όπως η κυκλικότητα και η κοινωνική ευθύνη».

Το BMW Group στοχεύει να επιταχύνει τη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω του πλήρους εξηλεκτρισμού των μοντέλων του, τα οποία αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων μέχρι το 2030, ενώ παράλληλα συνεχίζει να αναπτύσσει περαιτέρω τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και την τεχνολογία υδρογόνου.