Το Twitter αποχαιρέτησε το διάσημο εμπορικό του σήμα, το γαλάζιο πουλί και υποδέχτηκε το νέο του λογότυπο, το γράμμα «Χ».

Η αλλαγή αυτή όχι μόνο ενόχλησε πολλούς χρήστες της δημοφιλούς πλατφόρμας, αλλά φαίνεται πως δημιουργεί και νέα προβλήματα, καθώς το σήμα που εγκαταστάθηκε στο κτίριο της εταιρείας στο Σαν Φρανσίσκο αναβοσβήνει έντονα και προκάλεσε αντιδράσεις.

Ο Christopher Beale με ανάρτησή του κατέγραψε πως φαίνεται από το σπίτι του το φωτεινό σήμα του Twitter, ενώ άλλος χρήστης της πλατφόρμας σχολίασε «φανταστείτε αυτό το σήμα ακριβώς απέναντι από το υπνοδωμάτιό σας».

Συγκεκριμένα, την Παρασκευή η εταιρεία εγκατέστησε το «Χ», το νέο σήμα του Twitter, στην οροφή των κεντρικών γραφείων της στην Market Street και σχεδόν αμέσως ξεκίνησαν τα παράπονα από τους γείτονες για τα ενοχλητικά φώτα.

Παράλληλα, το τμήμα επιθεώρησης κτιρίων του Σαν Φρανσίσκο είπε ότι θα ξεκινήσει έρευνα, με αξιωματούχους να υποστηρίζουν ότι η αντικατάσταση γραμμάτων ή συμβόλων σε κτίρια ή η τοποθέτηση πινακίδας πάνω σε αυτά απαιτεί άδεια για λόγους σχεδιασμού και ασφάλειας.