Η γκάμα των SUV «πλημμυρίζει» μήνα με το μήνα με νέες εκδόσεις, με έμφαση στις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις, που ήδη έχουν καταφθάσει στην ελληνική αγορά τις τελευταίες εβδομάδες, ενώ, από το φθινόπωρο και μετά αναμένονται και άλλα έξι σημαντικά μοντέλα. Το μεγαλύτερο «κύμα» νέων αφίξεων αναμένεται από τη Nissan, με το νέο Ariya, το αμιγώς ηλεκτρικό crossover, που θα κάνει το ντεμπούτο του στις αρχές φθινοπώρου.

Η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί από την ελληνική αντιπροσωπεία. Θα έχει ιδιαίτερα μεγάλη αυτονομία, πλούσιο τεχνολογικό πακέτο και εκδόσεις ανάλογα με τις απαιτήσεις των αγοραστών.

Στη γκάμα των νέων ηλεκτρικών συγκαταλέγεται και το νέο Skoda Enyaq Coupe. To Enyaq Coupe iV είναι το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας που βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του VW Group και η γκάμα του περιλαμβάνει τέσσερις εκδόσεις και η πιο ισχυρή έκδοση, από πλευράς μπαταρίας μπορεί να προσφέρει αυτονομία εώς 520 χλμ.   Η νεά EQS SUV εμπλουτίζει την ηλεκτρική γκάμα της  Mercedes-Benz . Θα εμπλουτιστεί σε τρεις εκδόσεις. Η  450+ έχει απόδοση 361 ίππων ενώ, η ίδια έκδοση προσφέρεται και σε τετρακίνητη, την 450 4MATIC. Η κορυφαία, η 580 4MATIC αποδίδει συνολικά 545 ίππους . Η μπαταρία τους είναι χωρητικότητας των 120 kWh (107,8 kWh ωφέλιμη) και σύμφωνα με τον WLTP εξασφαλίζει αυτονομία 536 έως 660 χλμ. στην έκδοση 450+ και 507 έως 613 χλμ. στις τετρακίνητες εκδόσεις 450 και 580.

ΥΒΡΙΔΙΚΟΣ ΠΑΛΜΟΣ

Επίσης, η Nissan θα προσφέρει το υβριδικό Juke. Ο βενιαμίν της ιαπωνικής σχολής στα SUV θα εξοπλίζεται, από το φθινόπωρο – που αναμένεται να το δούμε και στην ελληνική αγορά – με έναν ατμοσφαρικό κινητήρα βενζίνης, 1.6 λίτρων, που θα συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, μια μικρή μπαταρία και ένα σύγχρονο κιβώτιο ταχυτήτων. Το μοτέρ βενζίνης αποδίδει 94 ίππους, οι δύο ηλεκτροκινητήρες 49 ίππους και συνολικά, το υβριδικό «πακέτο» σκαρφαλώνει στους 143 ίππους.

ΔΥΟ ΓΑΛΛΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ

Η Citroen θα λανσάρει στην αγορά, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, το νέο C5 Aircross PHEV, καθώς και το C5 X PHEV. Εκτός από την έκδοση βενζίνης και πετρελαίου, θα υπάρχουν και δύο επαναφορτιζόμενες υβριδικές (PHEV). Η βενζινοκίνητη έκδοση κινείται από τον 3κύλινδρο 1.2 PureTech των 130 ίππων με 230 Nm ενώ, η πετρελαιοκίνητη με τον οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου, τον 4κύλινδρο 1.5 BlueHDi που αποδίδει 130 ίππους και 300 Nm. Σαφώς, το βασικό μενού των πελατών θα εστιαστεί στις νέες , plug-in-hybrid εκδόσεις, όπου το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης 1.6 λίτρων με 150 ίππους, έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων – και 320 Nm – και μια μπαταρία 13,2 kWh. Η πρώτη έκδοση αποδίδει 150 ίππους και η δεύτερη 180 ίππους.

Το DS 7 PHEV εκτός από την ντίζελ εκδοχή, με τον αποδοτικό σε ροπή 1.5 BlueHDi των 130 ίππων θα προσφέρεται, μεταξύ άλλων στην ισχυρότερη εκδοχή του με την plug in υβριδική έκδοση, με 300 ίππους, που χάρη στην «μαγική» τεχνολογία, υπόσχεται κατανάλωση καυσίμου 1.5 λίτρων/100χλμ!  Το DS7 Crossback E-Tense 4X4 κρύβει κάτω από το καπό του έναν βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, τούρμπο με 200 ίππους, ενώ, οι δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 109 ίππους. Και τα δύο σύνολα αγγίζουν τους 300 ίππους.