Πίεση στο όριο, πρωτάθλημα στην κόψη του ξυραφιού, αγώνας πόντο – πόντο! Μαξ Φερστάπεν και Λιούις Χάμιλτον θα συνεχίζουν να διασταυρώνουν τα ξίφη τους έως την Κυριακή. Οι δύο πιλότοι, μετά την ισοπαλία τους στο τελευταίο γκραν πρι της Σαουδικής Αραβίας, την ερχόμενη Κυριακή, στο Άμπου Ντάμπι θα δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό και αν όλα κυλήσουν ομαλά, ένας από τους δύο θα κερδίσει το πρωτάθλημα.

Και σε ένα πρωτάθλημα που έως σήμερα είχε εκπλήξεις, ανακατατάξεις και τρομακτικές σκηνές.

Μαξ Φερστάπεν: O μικρός που ανδρώθηκε στις πίστες

Ο Μαξ Φερστάπεν είναι 24 ετών, και διανύει την έβδομη σεζόν στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου σπορ. Σαφώς, φέτος δείχνει πιο ώριμο από ποτέ, ενώ, έχει ως δεξί του χέρι ένα μονοθέσιο που του δίνει όλα τα εφόδια για να διεκδικήσει τον τίτλο. Παρόλο που στην αρχή της καριέρα του τον είχαμε γνωρίσει ως ένα ριψοκίνδυνο οδηγό, ο Ολλανδός οδηγός δείχνει να έχει διαπράξει λιγότερα λάθη από τον Χάμιλτον, από την αρχή της σεζόν έως και σήμερα.

Πριν από λίγες ημέρες ανέφερε σε συνέντευξη του, ότι, η Formula1 δεν είναι κάτι που θα τον απασχολεί για όλη του τη ζωή. Μάλιστα, τόνισε, ότι αν κατακτήσει το φετινό πρωτάθλημα, ίσως να σκεφθεί να ασχοληθεί και με άλλα πράγματα, τονίζοντας ότι, τα μονοθέσια και οι αγώνες δεν είναι ο πρωταγωνιστής στην ζωή του.

Ο Φερστάπεν έχει αγάπη για τους οδηγούς αγώνων από την Βραζιλία, ενώ, παλαιότερα είχε δηλώσει ότι έχει ως είδωλο του τον Άιρτον Σένα. Στην γκάμα των  σπορ αυτοκινήτων του έχει μια Aston Martin Vanquish,με 603 ίππους που την αλλάζει – όταν την βαρεθεί – με μια  Porsche 911 GT3 RS, με κινητήρα 4.0 λίτρων που αποδίδει 500 ίππους.

Χάμιλτον: Aπό τα τηλεκατευθυνόμενα στην F1

O Xάμιλτον, με επτά πρωταθλήματα στο σαλόνι του, ξεκίνησε να τρέχει σε ηλικία 6 ετών με καρτ, αν και η πρώτη του επαφή με τους αγώνες, ήταν στην ηλικία των 4 ετών που συμμετείχε σε αγώνες με τηλεκατευθυνόμενα. Σε ηλικία 10 ετών και ενώ ήδη είχε διακριθεί στο μηχανοκίνητο σπορ, σε μια εκδήλωση συνάντησε τον πανίσχυρο Ρον Ντένις, αφεντικό της McLaren και του ανέφερε, ότι μια μέρα θα τρέχει για τα μονοθέσια του! Ξεκίνησε να τρέχει από το 2007 στην Formula1, ενώ, με την ομάδα της Mercedes -που είναι το δεύτερο σπίτι του – τρέχει από το 2013. Πρόσφατα, εξέφρασε και ένα παράπονο του, ότι, θα φύγει από τα γκραν πρι και δεν θα έχει τρέξει για την Ferrari.

Δόξα αλλά και χρήμα!

Πρώτα η δόξα και μετά το χρήμα. Ή και τα δύο; Για τον Χάμιλτον η κατάκτηση ενός ακόμη πρωταθλήματος είναι θέμα γοήτρου – και μάλλον τα χρήματα έρχονται δεύτερα. Ο επτά φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής, στη ηλικία των 36 ετών, δεν θέλει να κάνει κανένα στραβοπάτημα, και ο όγδοος τίτλος θα τον ανεβάσει στον θρόνο, ως τον καλύτερο πιλότο όλων των εποχών με τα περισσότερα προσωπικά πρωταθλήματα στην ιστορίας της Formula1! Πάντως, τα χρήματα αποτελούν ένα ακόμη δέλεαρ για τον βρετανό πιλότο, που αν κερδίσει και το φετινό πρωτάθλημα, τότε, ο μισθός με τα μπόνους του θα αυξηθούν κατά 7-8 εκατομμύρια ευρώ. Να σημειωθεί, ότι, ο Χάμιλτον έχει διετές συμβόλαιο με την ομάδα του – το υπέγραψε πέρσι – και οι απολαβές αυτού αγγίζουν τα 55 εκατομμύρια ευρώ.

Ο Μαξ Φερστάπεν θέλει και αυτός – διακαώς – τον πρώτο τίτλο της καριέρας του. Όμως, η κατάκτηση του πρωταθλήματος δεν θα φέρει μόνο δόξα, αλλά, και αλεπάλληλα μπόνους, χορηγίες και άλλα …εξτραδάκια. ο 24χρονος πιλότος της Red Bull Racing, παρά το μεγάλο του άλμα , παραμένει με τον ίδιο «μισθό» – προς το παρόν που προβλέπει αμοιβή 25 εκατομμυρίων δολαρίων, που στην περίπτωση που κατακτήσει το φετινό πρωτάθλημα θα αγγίξει τα 42 εκατομμύρια δολάρια – συν τα μπόνους που προβλέπονται.