Η αποκάλυψη των φωτογραφιών του νέου Chaos, του υπεραυτοκινήτου που θα κατασκευάζεται στην Ελλάδα από την ελληνική εταιρία Spyros Panopoulos Automotive, φαίνεται ότι δημιούργησε πλήθος αντιδράσεων, τόσο για την ύπαρξη του μοντέλου, όσο και για το αν είναι εφικτό, τεχνολογικά και τεχνικά να στηθεί ένα μοντέλο σε τόσο μικρό διάστημα.

Ειδικότερα, το νέο μοντέλο, που αποκαλύφθηκε προχθές, στο διαδίκτυο, θα θυμίζει σχεδιαστικά ένα μονοθέσιο, που κάτω από το καπό του κρύβει έναν V10 κινητήρα βενζίνης 4.000 κ.εκ. με δύο turbo.

Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Την Earth Version και την κορυφαία Zero Gravity. Η πρώτη έκδοση θα αποδίδει 2.049 ίππους και η δεύτερη 3.064 ίππους.

Επίσης, ένα μεγάλο μέρος του οχήματος είναι φτιαγμένο σε 3d εκτυπωτή.  Επιταχύνει από τα 0-100χλμ/ώρα σε 1,9 δευτερόλεπτα, ενώ στην έκδοση Zero Gravity η επιτάχυνση έρχεται σε μόλις 1,55 δευτερόλεπτα.

Οι τιμές του θα ξεκινούν κάτι παραπάνω από τα 7 εκατ. ευρώ και θα αγγίζει τα 12 εκατ. ευρώ η πιο ισχυρή εκδοχή.

Όμως, το Chaos φαίνεται ότι έφερε ποικίλες αντιδράσεις, με πολλούς επικριτές να το αμφισβητούν. Σήμερα, ο δημιουργός του μοντέλου, ο Σπύρος Πανόπουλος απάντησε μέσω της προσωπικής του σελίδας στο Facebook, για όσους έχουν απορίες σχετικά με το αν υπάρχει ή όχι το Chaos:

Συγκεκριμένα, ανέφερε: « Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια, τα μηνύματα αγάπης που παίρνουμε από την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό είναι χιλιάδες και προσπαθούμε να απαντήσουμε σε όλα. Μας δίνετε πολύ δύναμη να το τελειώσουμε να βγει στο δρόμο. Επίσης δύναμη να το τελειώσουμε πιο γρήγορα από όσο ήταν στο πρόγραμμα μας, μας δίνουν οι haters. Μας βοηθάνε πολύ. Μιας και εκεί που δουλεύαμε 10 ώρες την ημέρα, δουλεύουμε παραπάνω. Εκεί θα πρέπει να πω ότι ο χρόνος λειτουργεί εις βάρος τους.

Να τους θυμίσω λοιπόν ότι πριν ένα μήνα πήρα την απόφαση να κάνω αποκάλυψη του αυτοκίνητου που φτιάχνω γιατί είχαν διαρρεύσει φωτός εξωτερικές από το γραφείο πατεντών και βιομηχανικών σχεδίων που είχαμε καταθέσει, και από το να το δει ο κόσμος γκρι όπως επιβαλλόταν στην καταχώρηση, και το αδικούσε πολύ προτίμησα να το αποκαλύψω σε φωτός.

Σε ψηφιακή μορφή CGI όπως κάνει όλη η σοβαρή παγκόσμια αυτοκίνηση. Είναι και φυσικά πολύ πολύ πιο ακριβή από απλές φωτός.

Οπού υπάρχει πλέον αποκάλυψη αυτοκίνητου και όχι παρουσίαση (όπως ακριβώς είπα και εγώ) γίνεται με τον τρόπο αυτόν γιατί έχει την καλύτερη αποτύπωση χρώματος, λεπτομέρειας σε συνάρτηση με το φως που τοποθετείτε σε σημεία για να αναδείξει το αντικείμενο καλύτερα, εμείς το κάναμε επίσης και για άλλο λόγο, από το να το δείτε μόνο απέξω, προτιμήσαμε να το δείτε ψηφιακά το εσωτερικό που δεν είναι έτοιμο μέσα στο αυτοκίνητο μιας και υλοποιείται την ώρα που διαβάζετε αυτό το κείμενο.

Εκεί λοιπόν περίτεχνα μια ομάδα ανθρώπων που δεν θέλει να πάει μπροστά η χώρα τους (γιατί μόνο από Έλληνες έγινε αυτό) βρήκαν το cgi που μας έβαλε η εταιρεία που πωλείται σε όλο το νετ και δεν είναι κρυφό η μυστικό (που μοιάζει με τις καινούριες εγκαταστάσεις μας που κατασκευάζουμε) και το χρησιμοποίησε να πετάξει λάσπη σε εμάς και τον κόπο μας (εάν θέλαμε να παραπλανήσουμε θα βγάζαμε μια φωτογραφία η ένα cgi που δεν υπήρχε δημόσια και θα το κάναμε).

Γιατί αυτή η ομάδα δεν κάνει το ίδιο στην Lambo, Ferrari McLaren, Porsche και όλες τις εταιρείες που χρησιμοποιούν τα ίδια από την ίδια εταιρεία που τους τα φτιάχνει; Δυστυχώς το ίδιο και κάποια περιοδικά / γνώστες του αυτοκίνητου που υιοθέτησαν την ίδια τάση ανθελλήνων γιατί θέλουν να αρέσκονται στην μάζα.

Δεν μπήκαν καν στο κόπο να σχολιάσουν αυτό που είδαν με τις χιλιάδες εργατοώρες μας ούτε καν στο site μας να δούνε πραγματικές φωτός που έχουμε αναρτήσει ούτε καν να κάνουν έρευνα ούτε καν να μας πάρουν ένα τηλ. Επίσης λένε ότι εγώ έκανα παρουσίαση, που εγώ δεν είπα ποτέ ότι θα κάνω παρουσίαση αυτή την στιγμή. Εφόσον πάντα κρατάω τον λόγο μου και με μεγάλη πίεση χρόνου στην 1η του μηνός που υποσχέθηκα δείξαμε φωτός και ανέβηκε το site μας με τα χαρακτηριστικά, τώρα επόμενο βήμα είναι η κανονική παρουσίαση του αυτοκίνητου από την κυβέρνηση (η οποία εκπρόσωποί της έχουν έρθει και το έχουν δει από κοντά). Και μετά από το κοινό, στον καινούριο μας χώρο.