Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι το Μουσείο Ακρόπολης, επιδιώκοντας να ανοίξει νέους δρόμους επικοινωνίας με το κοινό, αναβάθμισε σημαντικά την ψηφιακή παρουσία του, συστήνοντας τον νέο ιστοχώρο www.theacropolismuseum.gr, που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Δημιουργία Ψηφιακού Μουσείου Ακρόπολης», με τη Generation Y – International eBusiness Hub να υπογράφει τον εικαστικό σχεδιασμό.
Ο σχεδιασμός του ιστοτόπου του Μουσείου της Ακρόπολης έχει υλοποιηθεί, όπως επισημαίνεται, με τέτοιο τρόπο ώστε ο επισκέπτης να μπορεί εύκολα και γρήγορα να βρίσκει τις πληροφορίες που χρειάζεται, ενώ το τελικό αποτέλεσμα όσον αφορά στον εικαστικό σχεδιασμό είναι μία άψογη ψηφιακή μεταφορά του Μουσείου Ακρόπολης.
Η Generation Y – International eBusiness Hub είμαι μία αμιγώς πολυεθνική εταιρεία στον τομέα ολοκληρωμένων λύσεων ψηφιακού μετασχηματισμού και ηλεκτρονικού επιχειρείν, που παρέχει υπηρεσίες σε όλον τον κόσμο, διατηρώντας γραφεία σε 10 χώρες.
ΠΗΓΗ : ΑΜΠΕ
- «Μια νύχτα μόνο»: Σκληρές αλήθειες και τραύματα του παρελθόντος – Τι θα δούμε στα επόμενα επεισόδια
- Καρυστιανού: «Ένα κίνημα πολιτών θα φέρει τη λύση στην Ελλάδα» – «Δεν θα συνεργαστούμε με το σημερινό πολιτικό σύστημα»
- Διπλωματικό επεισόδιο Ρωσίας – Γερμανίας: «Πεισματική βλακεία», ο απεσταλμένος Πούτιν καταφέρθηκε εναντίον του Μερτς







