H Dacia εισέρχεται στη νέα εποχή με νέα μοντέλα, ηλεκτρικά, με χώρους, τεχνολογία και κινητήρες που θα υιοθετούν το νέο δόγμα της φίρμας , που δεν είναι άλλο από αυτό που θα αφορά την προστασία του περιβάλλοντος. Σήμερα, η φίρμα, με τις επιταγές της Renault κερδίζει συνεχώς έδαφος με νέα μοντέλα,  μια εταιρεία, που από την ίδρυσή της, κιόλας, κινήθηκε κόντρα στο κατεστημένο, ενώ σήμερα το επιχειρεί για ακόμα μία φορά με έναν πιο εμφατικό, πιο μοντέρνο και πιο πρωτότυπο τρόπο.

Ο Ντένις Λε Βοτ, CEO της DACIA  περιγράφει την  μάρκα ως μια φίρμα που μπορεί  ταυτόχρονα να είναι ‘προσιτή’ και ‘ελκυστική’. Σαφώς, η φίρμα ετοιμάζεται να κάνει μια ηλεκτρική εισβολή με νέα μοντέλα, που θα κερδίσουν το κοινό τους, ενώ, όπως έχει ανακοινώσει θα προσφέρει μικρά, ηλεκτρικά μοντέλα, που θα κοστίζουν πολύ λιγότερο από τις 15.000 ευρώ, με βασικό πυρήνα τις αστικές μετακινήσεις, με μοντέλα πλήρως «απενεχοποιημένα» από τους ρύπους, απολύτως αθόρυβα και ταμμένα στην προστασία του περιβάλλοντος.

Και αυτό για την  DACIA είναι μόνο η αρχή, αφού, το μέλλον της προδιαγράφεται λαμπρό, δυναμικό, με πλούσια γκάμα μοντέλων που θα αφουγκράζονται το ευρύ πακέτο των πελατών της.