To SUV της γαλλικής φίρμας, το Peugeot 2008 έρχεται να κερδίσει το κοινό του, τόσο με την εξωτερική του εμφάνιση, που συρρικνώνει όλη την σχεδιαστική εξέλιξη του γαλλικού εργοστασίου, αλλά και με το τεχνολογικά προηγμένο εσωτερικό του, την στιγμή που η μηχανολογική του αρτιότητα πλαισιώνεται από μια γκάμα κινητήρων, που περιλαμβάνει στην κυριολεξία τα πάντα. Κινητήρες βενζίνης, ντίζελ και ηλεκτρικό!  Το ελκυστικό σχεδιαστικά 2008 , που είναι σημαντικά μεγαλύτερο από το προγενέστερο,  κατά 14 ολόκληρα εκατοστά,  αγγίζοντας τα 4,3 μέτρα έδωσε τη δυνατότητα στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν μια κομψή και κυρίως άνετη καμπίνα.

Οι χώροι δεν είναι άνετοι μόνο για τον οδηγό και τον συνοδηγό αλλά είναι μεγαλύτεροι και για τους πίσω επιβάτες, τόσο για τα κεφάλια όσο και για τα πόδια τους,  ενώ ο χώρος αποσκευών πλέον διαθέτει 360 λίτρα. Στο επίκεντρο της τεχνολογικής του εξέλιξης , το ταμπλό, εκεί όπου φιλοξενείται το Peugeot 3d i-Cockpit με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, αλλά και την οθόνη αφής των 10 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, φροντίζει για τον έλεγχο των πολυμέσων – τα οποία ενσωματώνουν σύστημα πλοήγησης TomTom και λειτουργίες MirrorScreen, MirrorLink, Apple CarPlay και Android Auto.

Το νέο μοντέλο προσφέρεται με υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες PureTech, 1.2 λίτρων με 100, 130 και 155 ίππους ενώ, συμπληρώνεται – όσον αφορά τα μοτέρ εσωτερκής καύσης από κ τον 1.500άρη HDi. Εξίσου σημαντικό ότι τα νέα μοτέρ συνδυάζονται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή προαιρετικά με 8άρι αυτόματο. Ο 1500αρης κινητήρας βενζίνης αποδίδει 155 ίππους, συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο  – στην έκδοση 2008 GT. Ο ντίζελ κινητήρας 1.5 HDi  αποδίδει 100 ίππους.

Στον εξοπλισμό και στα συστήματα υποβοήθησης μεταξύ ξεχωρίζει το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε περίπτωση κινδύνου η επερχόμενης σύγκρουσης, σύστημα αναγνώρισης πεζών προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής πορείας, , αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω κ.α.

ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑ 136 ΙΠΠΩΝ

 

Σαφώς, η τελευταία προσθήκη στην γκάμα του νέου 2008, είναι η ηλεκτρική e-2008, που συναρπάζει τόσο με τις μηδενικές εκπομπές ρύπων, όσο και με την ασυναγώνιστη κατανάλωση ρεύματος, σε συνδυασμό  με την αθόρυβη λειτουργία και τις επιδόσεις που παρέχει ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας. Συγκεκριμένα, κάτω από το καπό του εντυπωσιακού e-2008, δεσπόζει ένας ηλεκτροκινητήρας των 100 kW (136 ίπποι) με την άμεσα διαθέσιμη ροπή των 260Nm, που εξασφαλίζει σπορ επιδόσεις στο άνετο SUV. To γαλλικό μοντέλο εφοδιάζεται με μια μεγάλη σε χωρητικότητα μπαταρία των 50 kWh που εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία της τάξεως των 320 χιλιομέτρων, σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP. Η συγκεκριμένη μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000χλμ. για το 70% της ικανότητας φόρτισής της.

Ο οδηγός μπορεί να ενημερώνεται , μεταξύ άλλων, μέσω της κεντρικής οθόνης PEUGEOT i-Cockpit τόσο για την κατανάλωση του οχήματος, την ανάκτηση ενέργιεας και την συνολική ροή της ηλεκτροκίνησης στο όχημα, με τον πιο εύκολο τρόπο, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο.  Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στην Επιλογή Drive («D»), ή στο Brake («B»), όπου η ανάκτηση ενέργειας επιτυγχάνεται και κατά την επιβράδυνση, αμέσως μόλις ο οδηγός αφήσει το γκάζι.

Ο χρόνος φόρτισης μπορεί να συμβεί μέσω της  ενισχυμένης πρίζας τύπου Legrand® Green Up™ που επιτυγχάνεται μία πλήρης φόρτιση σε 15 ώρες, ή ταχύτερα,  μέσω ενός Wall Box, που επτυγχάνεται πλήρης φόρτιση σε 5 ώρες και 5 λεπτά από τριφασική παροχή 11kW (με τον τριφασικό on-board φορτιστή των 11 kW), ή σε 7 ώρες και 30 λεπτά από μονοφασική παροχή 7,4kW (με τον μονοφασικό on-board φορτιστή των 7,4 kW).

Επίσης, μέσω ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος DC,  και με την χρήση σταθμών φόρτισης 100 kW, επιτυγχάνεται το 80% της φόρτισης σε μόλις 30 λεπτά.