Η γκάμα του Mini που αναμένεται να κυκλοφορήσει ανανεωμένη τον Μάρτιο, θα έχει ελαφρώς επανασχεδιασμένη εμφάνιση, λίγες αλλά ουσιαστικές διαμορφώσεις στο εσωτερικό ενώ, η γκάμα των κινητήρων παραμένει όπως είχε.

Ειδικότερα, ο άνεμος αλλαγών αφορά τόσο την πεντάθυρη εκδοχή όσο και στην κάμπριο, από τις συμβατικές εκδόσεις βενζίνης έως την ηλεκτρική,. Οι αλλαγές έχουν επηρεάσει την εμπρός γριλια,  τα φώτα ομίχλης που συναντούσε κανείς χαμηλά στο προφυλακτήρα και έχουν αντικατασταθεί από κατακόρυφους αεραγωγούς, ενώ στάνταρ είναι πλέον τα φώτα LED. Αλλαγές υπάρχουν και στο περίγραμμα των φωτιστικών, ενώ, ελάσσονος σημασίας είναι οι αλλαγές στα φτερά κ.α.

Αλλαγές υπάρχουν και στα πλήκτρα του ηχοσυστήματος που επανατοποθετήθηκαν κάτω από την οθόνη των 8,8 ιντσών του συστήματος infotainment Επίσης, η οθόνη των 5 ιντσών υποκαθιστά πλέον τον αναλογικό πίνακα οργάνων εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού.

«Με την τρέχουσα ανανέωση του μοντέλου, το MINI έχει φτάσει σε ένα επίπεδο ωριμότητας που το καθιστά εξαιρετικό στη μικρή κατηγορία, σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, την προϊοντική ουσία και την πολυτέλεια, περισσότερο από ποτέ», δήλωσε ο Μπερν Γκόρμπερ, επικεφαλής μάρκας MINI.

Σε κινητήρες, το νέο μοντέλο στην βασική του έκδοση, την One  – τόσο για το 3θυρο όσο και το 5θυρο MINI  – φέρει τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με απόδοση 102 ίππων . Η επόμενη έκδοση, η Cooper έχει το ίδιο μοτέρ και αποδίδει 136 ίππους. Στις εκδόσεις Cooper S η απόδοση αγγίζει τους 176 ίππους,   Η πιο σπορ εκδοχή αφορά την John Cooper Works με την ισχύ να διαμορφώνεται στους 231 ίππους.

Τέλος, η ηλεκτρική έκδοση SE με τον ηλεκτροκινητήρα των 184 ίππων συνεχίζει να χαρίζει μεγάλη αυτονομία.