H ναυαρχίδα των Γερμανών εισέρχεται στην έβδομη γενιά της, ένα τετράτροχο... πέντε αστέρων που εμπλουτίζεται με όλο το τεχνολογικό οπλοστάσιο της Mercedes-Benz, ενώ, κάνει μια εντυπωσιακή είσοδο στην υβριδική τεχνολογία με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ! Η νέα –S-Class αγγίζει σε μήκος τα 5,1 μέτρα, με την πολυτέλεια να είναι σε πρώτο πλάνο, σε κάθε γωνιά του σαλονιού της.

To νέο μοντέλο βρίθει σε πολυτέλεια. Στο ταμπλό ξεχωρίζει η οθόνη αφής των 12,8 ιντσών ενώ, με την τεχνολογία αφής και τις φωνητικές εντολές οι Γερμανοί κατάφεραν από τη νέα S-Class να αφαιρέσουν 27 διακόπτες!  Έτσι, οι περισσότερες λειτουργίες τους  εκτελούνται πλέον είτε μέσω της οθόνης, είτε μέσω φωνητικών εντολών. Επίσης, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι τρισδιάστατος, ενώ διατίθεται ηχοσύστημα με 30 ηχεία και 8 αντηχεία!

Η γερμανική φίρμα εξόπλισε και την S-Class με τον φωνητικό ...βοηθό που τον ονομάζει «Hey Mercedes» όπου ο οδηγός μπορεί να «συζητάει» με το αυτοκίνητο και να δέχεται εντολές για διάφορες πληροφορίες όπως στο σύστημα πλοήγησης κ.α. Και σε αυτό το μοντέλο η υβριδική τεχνολογία δίνει το παρόν της. Το πολυτελές όχημα μπορεί να επιλεχθεί ανάμεσα από τρεις κινητήρες, με κοινό παρονομαστή το ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt EQ Boost.

Σε ντίζελ υπάρχει η έκδοση S350 d, με τον 3λιτρο των 210 ίππων και την μέση κατανάλωση να ορίζεται από τα εργοστάσια από 6,4-7,7 λίτρα/100 χλμ. Επίσης, υπάρχει και τετρακίνητη S350 d 4MATIC και η S400 d 4MATIC, των 243 ίππων ενώ, σε εκδόσεις βενζίνης δεσπόζει ο 3λιτρος υπερτροφοδοτούμενος σε πολλαπλές εκδόσεις ισχύς με την βασική να αποδίδει 270 ίππους . Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC.

Εξίσου μεγάλο ενδιαφέρον, μέσα από την πληθωρική λίστα των πρωτοποριακών συστημάτων, είναι και το νέο σύστημα τετραδιεύθυνσης, όπου χάρ σε αυτό το σύστημα υπάρχει αυτόματα - για την αύξηση της ενεργητικής ασφάλειας - και διεύθυνση στον πίσω άξονα μέσω της περιστροφής των πίσω τροχών  έως και 10 μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς σε χαμηλές ταχύτητες.