Το σπάσιμο του έργου για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα -Πύργος σε οκτώ τμήματα με πρόσχημα την ενίσχυση του ανταγωνισμού ήταν απλώς η κορυφή του παγόβουνου. Ο στόχος, όπως αποδείχθηκε, εκ των υστέρων, ήταν να μπει η εταιρεία του Χρήστου Καλογρίτσα στα πιο βαθιά - και πιο προσοδοφόρα - νερά της κατασκευαστικής αγοράς…

Σήμερα, πέντε χρόνια, από την ακύρωση του διαγωνισμού, ο αυτοκινητόδρομος δεν έχει κατασκευαστεί, το αντικείμενο της εταιρείας «Τοξότης» του επιχειρηματία Χρήστου Καλογρίτσα είναι σχεδόν ανύπαρκτο, και η μπάλα για το πολύπαθο έργο είναι πλέον

στο… γήπεδο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Απ' όλα αυτά, ωστόσο, βγαίνει ένα συμπέρασμα: ο Χρήστος Καλογρίτσας αποτέλεσε σάρκα εκ της σαρκός του ΣΥΡΙΖΑ.

Το έργο, με βάση όλα όσα έχουν εξαγγελθεί κατά τα τελευταία χρόνια, θα έπρεπε να είναι έτοιμο - το αργότερο - έως το καλοκαίρι του 2016 (!). Κι αν δεν είχε σπάσει σε οκτώ τμήματα, θα ήταν έτοιμο, κατά τη σημερινή ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, από το 2019. Τώρα, αν όλα πάνε κατ' ευχήν υπάρχει η πιθανότητα να κατασκευαστεί έως το τέλος του 2023.

Τον Οκτώβριο του 2014, κατά το Υποδομών, το έργο του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος ήταν έτοιμο προς δημοπράτηση, ως ενιαίο έργο και με προϋπολογισμό 443 εκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο, η πρώην ηγεσία του υπουργείου υποστήριζε (και υποστηρίζει) «πως ποτέ η χρηματοδότηση δεν ήταν εξασφαλισμένη».

  • Πώς στήθηκε το σχέδιο με τις κατατμήσεις της Πάτρων-Πύργου
  • Πώς κατέρρευσε το σχέδιο λόγω οικονομικής αδυναμίας

 

Διαβάστε περισσότερα στην έντυπη έκδοση ΤΑ ΝΕΑ που κυκλοφορεί