Ουσιαστικά, το νέο μοντέλο έχει ως βασικό του πλεονέκτημα τους άνετους χώρους, έχει μήκος 4,36 μέτρα, ενώ, το μεταξόνιο των 2,67 μέτρων προαναγγέλει και αρκετά άνετους χώρους. Με δυναμική εμφάνιση, η γαλλική συνταγή για ακόμη μια φορά ενθουσιάζει με τα διπλά φώτα LED σχήματος «V» ως προέκταση της γρίλιας και του σήματος της γαλλικής φίρμας. Βασικό στοιχείο και σε αυτό το μοντέλο τα Airbump , οι πλαστικές ενισχύσεις που είναι τοποθετημένες στο πλάι του οχήματος, με την φίρμα να αναφέρει ότι θα προσφέρεται με τροχούς 18 ιντσών. Με έμφααη στους χώρους, το νέο C4 διαθέτει την προηγμένη ηλεκτρο- υδραυλική ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions, με απώτερο στόχο το μικρομεσαίο μοντέλο να θυμίζει «μαγικό χαλί»όταν κινείται στους δρόμους και να φιλτράρει με τον καλύτερο τρόπο τις ανωμαλίες των δρόμων.  Στα ατού του σημείωστε την ψηλότερη θέση οδήγησης και το μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα στην κατηγορία.  Πρακτικός αναμένεται και ο χώρος αποσκευών των 380 λίτρων, τιμή που μπορεί να αυξηθεί έως και τα 1.250 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Η πρακτικότητα ενισχύεται και από τις 16 πρακτικές θήκες για για μικροαντικείμενα συνολικής χωρητικότητας 39 λίτρων -περιλαμβανομένης της θήκης ασύρματης φόρτισης smartphone και της πρακτικής βάσης για smartphone και τάμπλετ εμπρός από τον συνοδηγό. Το νέο μοντέλο κατακλύζεται από τα νέα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίας που αγγίζουν τα 20 συνολικά. Ξεχωρίζει το σύστημα που φρενάρει το αυτοκίνητο όταν υπάρχει κίνδυνος,  η κάμερα οπισθοπορείας με θέαση 360ο και το αυτόματο χειρόφρενο. Το νέο μοντέλο θα μπορεί να επιλεχθεί ανάμεσα από μια ευρεία γκάμα κινητήρων: πέντε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης PureTech με ισχύ 100 , 130  και 155 ίππων που τηρούν τις προδιαγραφές Euro 6d. Επίσης, θα υπάρχει και η επιλογή σε ντίζελ με την τεχνολογία BlueHDi με ισχύ 110 και 130 ίππους.

Σαφώς, και αυτό το μοντέλο κάνει ντεμπούτο στην ηλεκτροκίνηση με την ë-C4 να φέρει ηλεκτροκινητήρα με απόδοσης 136 ίππους (100 kW) και 260 Nm ροπής. Το εργοστάσιο αναφέρει ότι με την μπαταρία μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 50 kWh η αυτονομία του αγγίζει τον «μαγικό αριθμό» των 350 χιλιομέτρων. Επίσης, η φόρτιση του 80% της μπαταρίας του μπορεί να επιτευχθεί μέσα σε 30 λεπτά μέσω ταχυφορτιστή DC ισχύος 100 kW. Ο Βίνσεντ Κόμπι αναφέρει, ότι, η ηλεκτρική C4 θα έχει μερίδιο στις πωλήσεις που θα αγγίξει το 10%. Το νέο μοντέλο θα λανσαριστεί στα τέλη του 2020.