Συμβαίνει μήπως κάτι με τα τηλεοπτικά σποτ του ΣΥΡΙΖΑ και σε πολλούς ακόμα και σε Συριζαίους δεν αρέσουν; Οταν, μετά τις εκλογές, αποχώρησε η επικοινωνιολόγος του Αλέξη Τσίπρα, η Ζωή Χαλιδιά που ήταν άνθρωπος  της απόλυτης εμπιστοσύνης του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ και εμπνευστής και δημιουργός των πολυσυζητημένων σποτ του τύπου «Ηταν δίκαιο έγινε πράξη», τότε δημιουργήθηκε πρόβλημα με τα σποτάκια.

Ο ΣΥΡΙΖΑ ξέμεινε από έμπειρους επικοινωνιολόγους. Η κυρία Χαλιδιά πήρε  το καπελάκι της (που λέει ο λόγος) και έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ. Ηταν, βλέπετε, και η βαριά ήττα των εκλογών που αποθάρρυνε επαγγελματίες επικοινωνιολόγους να συνεργαστούν με το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Ετσι την παραγωγή των σποτ ανέλαβε, μου λένε, μια ομάδα νεαρών της Νεολαίας του κόμματος (που βρίσκονται στην Κομουνδούρου)  υπό την εποπτεία  είτε του Γραμματέα του κόμματος Πάνου Σκουρλέτη, είτε άλλων στελεχών.

Αυτή η ομάδα, μαθαίνω, ότι παράγει αυτά τα περιβόητα σποτ, όπως αυτό με την χρηματοδότηση των ΜΜΕ που παρουσίαζε όλους τους δημοσιογράφους ότι τα παίρνουν. Ενα σποτ που, όπως θυμάστε, προκάλεσε θύελλα διαμαρτυριών και την αντίδραση της ΕΣΗΕΑ.

Μου λένε, επίσης  ότι την ιδέα για το καινούργιο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ, αυτό με τον «1 χρόνο όλα ανάποδα»,  την έδωσε ο ίδιος ο κ. Τσίπρας όταν ανέβασε στο twitter αυτό το σύνθημα για να κριτικάρει τον ένα χρόνο διακυβέρνησης της χώρας από τη ΝΔ και τον κ. Μητσοτάκη.

Από εκεί εμπνεύστηκαν  οι δημιουργοί του σποτ. Είναι αυτό ακριβώς το σποτ, που ο συγκεκριμένος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ το χαρακτήρισε μέσα στη Βουλή  (σε πηγαδάκι φίλων του)… κακόγουστο.

ΒΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣ