«Λευκός καπνός» απόψε το βράδυ από την Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων για το master plan του ΟΛΠ.

Σύμφωνα με πληροφορίες το σύνολο των έργων, που περιλαμβάνονται στο master plan του ΟΛΠ και είχε αποδεχτεί στην τελευταία της συνεδρίαση η Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων στις αρχές Ιουλίου,ενέκριναν στη σημερινή πολύωρη συνεδρίαση τους τα μέλη της ΕΣΑΛ στο υπουργείο Ναυτιλίας υπό την προεδρία του Γενικού Γραμματέα Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων κ. Ευάγγελου Κυριαζόπουλου.

Ωστόσο αποφασίστηκε για τα δύο νέα έργα που προτάθηκαν τον Αύγουστο του 2019, και αφορούν στην επέκταση των container και car terminal να δοθεί χρόνος σε φορείς και δήμους για τη διατύπωση απόψεων.

Η συνεδρίαση ήταν μαραθώνια καθώς ξεκίνησε στις 9:30 το πρωί και μετά από μία διακοπή συνεχίστηκε μέχρι αργά το βράδυ.

Νωρίς το πρωί δήμαρχοι και εκπρόσωποι φορέων ζήτησαν την αναβολή της συνεδρίασης για εύλογο χρονικό διάστημα προκειμένου να μελετήσουν το νέο σχέδιο και να καταθέσουν κείμενο με τις δικές τους προτάσεις.

Επίσης υποστήριξαν ότι μέχρι σήμερα το συγκεκριμένο master plan δεν τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση όπως ορίζεται από τη σύμβαση παραχώρησης.

Από την πλευρά τους στελέχη της διοίκησης του ΟΛΠ τόνισαν ότι δεν ήταν υποχρεωμένοι να θέσουν το σχέδιο σε διαβούλευση καθώς πρόκειται για τροποποιημένο επί του αρχικού σχεδίου ανάπτυξης και όχι για νέο.

Άποψη που προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις των φορέων καθώς όπως ανέφεραν τοσχέδιο περιλαμβάνει νέες επενδύσεις(νέος προβλήτας-Σταθμός ΚρουαζιέραςΕπιβατών) και ότι πρόκειται για νέο και όχι για τροποποιημένο.

Το βελτιωμένο master plan (επενδυτικό σχέδιο) του ΟΛΠ για το λιμάνι του Πειραιά, περιλαμβάνει την κατασκευή τέταρτου προβλήτα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και το κέντρο εξυπηρέτηση επιβατών στους σταθμούς κρουαζιέρας με καταστήματα χωρίς δασμούς (Duty Free Shops).