Η ηλεκτροκίνηση εισέρχεται ταχέως σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, με τα Plug – in υβριδικά και κυρίως τα ηλεκτρικά οχήματα να έχουν τον κύριο λόγο στις περισσότερες εκθέσεις αυτοκινήτων, όπως συμβαίνει και στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Σαφώς, το μεγάλο νέο είναι ότι, πλέον, η αυτονομία των ηλεκτρικών μοντέλων έχει σχεδόν υπερδιπλαστεί σε σχέση πριν από δύο χρόνια, και οι ηλεκτρικές προτάσεις συναγωνίζονται πλέον – και έπειτα από ένα φουλάρισμα – τα μοντέλα βενζίνης. Σύμμαχος στην διεύρυνση της αυτονομίας των ηλεκτρικών οχημάτων η νέας γενιάς μπαταρίες, που υπόσχονται αυτονομία 400, 500, ακόμη και 700 χιλιόμετρα.

Την παρθενική του εμφάνιση κάνει και το εντυπωσιακό σε σχεδίαση Mercedes-Benz EQS, μια ηλεκτροκίνητη λιμουζίνα! Το κόνσεπτ μοντέλο διαθέτει ηλεκτροκινητήρα, με ισχύ 469 ίππων με την γερμανική φίρμα να υπόσχεται ότι, μετά από μια πλήρη φόρτιση, μπορεί να κινηθεί για τουλάχιστον 700 χιλιόμετρα – χάρη στην συστοιχία μπαταριών 100 kWh. Σε επιδόσεις, το EQS υπόσχεται επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα σε χρόνο μικρότερο των 4,5 δευτερολέπτων.

Στην Φρανκφούρτη η VW παρουσιάζει το νέο  ID.3 .Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα προσφέρεται  σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις από πλευράς ισχύος. Η πιο μικρή μπαταρία θα προσφέρει αυτονομία 330 χιλιομέτρων, η μεσαία θα έχει αυτονομία 450 χιλιομέτρων ενώ η μεγαλύτερη θα ξεπερνά τα 550 χιλιόμετρα. Όλες οι εκδόσεις του μοντέλου θα μπορούν να φορτίζουν σε ποσοστό 50% σε χρόνο που δε θα ξεπερνά τα 30 λεπτά. Οι παραδόσεις του θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2020 και η τιμή του θα ξεκινάει κάτω από τα 30.000 ευρώ.

Το Nissan Leaf έχει δυνατότητα κάλυψης 340 – 350 χιλιόμετρα, ενώ, αυξημένη είναι η αυτονομία και σε άλλα ιαπωνικά μοντέλα που θα δούμε να κυκλοφορούν στο μέλλον.

Kάτι παραπάνω από 400 χιλιόμετρα αυτονομία προσφέρει το Q4 e-tron concept της Αudi, που κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες Συγκεκριμένα, και χάρη σε μια νέα  μπαταρία χωρητικότητας 82 kWh που καταλαμβάνει σχεδόν όλο το χώρο που υπάρχει στο δάπεδο μεταξύ των δύο αξόνων, μπορεί να προσφέρει αυτονομία της τάξης των 450 χλμ. Και οι δύο ηλεκτροκινητήρες εξασφαλίζουν στο Audi Q4 e-tron concept  συνδυαστική ισχύ 306 ίππων.

Η Seat, στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, προτάσσει το  El-Born. Αναμένεται να κυκλοφορήσει ως μοντέλο παραγωγής το 2020, θα κινείται από ηλεκτροκινητήρα που θα αποθηκεύει την ενέργεια σε μια μπαταρία 62 kWh . Η αυτονομία του θα αγγίζει τα  420 χιλιόμετρα Η φόρτισή της μέχρι το 80% θα πραγματοποιείται σε 47 λεπτά!

Ηλεκτροκίνηση με αυτονομία άνω των 350 χιλιομέτρων υπόσχεται και η BMW με τις επόμενες γενιές μπαταριών να έχουν λύσει πλέον το θέμα στην βαυαρική φίρμα. Σχεδόν 340 χιλιόμετρα αυτονομία υπόσχεται και το ιδιαίτερα εντυπωσιακό, αμιγώς ηλεκτροκίνητο Peugeot e-208 GT με μέγιστη ισχύ 136 ίππους. Οι μπαταρίες του έχουν χωρητικότητα 50 kWh και η εταιρεία δίνει εγγύηση για οκτώ χρόνια.