H νέα υβριδική έκδοση του ανανεωμένου VW Passat GTE ανάγει την οικονομία καυσίμου, εκμεταλλευόμενη της τεχνολογία που δεσπόζει στο νέο, βελτιωμένο υβριδικό σύνολο.

Ειδικότερα, η υβριδική plug-in (επαναφορτιζόμενη) έκδοση, τόσο στη σεντάν έκδοση όσο και στην στέσιον προσφέρει αυξημένη δυνατότητα κίνησης μόνο με ηλεκτρισμό.

Το υβριδικό σύνολο αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TSI των 1.4 λίτρων και 150 ίππων, που συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 115 ίππων.

Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 218 ίππους και τα 400 Nm ροπή. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG έξι σχέσεων.

Χάρη στην μπαταρία ιόντων-λιθίου των 13 kWh – η προηγούμενη ήταν9,9 kWh – το μεσαίο γερμανικό μοντέλο μπορεί να κινείται αμιγώς με ηλεκτροκίνηση – και χωρίς την παρέμβαση του βενζινοκινητήρα – για τουλάχιστον 55 χιλιόμετρα.

Η φόρτιση του Passat GTE, τώρα, απαιτεί 6 ώρες και 15 λεπτά για να φτάσει από το 0 στο 100% της μπαταρίας.