Σε αποκλειστικές διαπραγματεύσεις με τις τράπεζες για την απόκτηση της Forthnet, βρίσκονται οι εταιρείες Vodafone και Wind που έχουν εκδηλώσει από κοινού ενδιαφέρον για την εξαγορά της ελληνικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών, στην ιδιοκτησία της οποίας ανήκει και η συνδρομητική τηλεόραση της NOVA.

«Το κλίμα για να προχωρήσει η εξαγορά της Forthnet είναι ευνοϊκό», διαπιστώνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone, κ. Χάρης Μπρουμίδης, προσθέτοντας, ωστόσο, ότι ο δρόμος για τη σύναψη συμφωνίας είναι  ακόμα μακρύς.

«Για να έχουμε αποτέλεσμα, θα πρέπει να υπάρχουν πρόθυμος πωλητής και πρόθυμος αγοραστής. Σήμερα οι προϋποθέσεις αυτές φαίνεται να υπάρχουν», ανέφερε ο κ. Μπρουμίδης, στη διάρκεια εκδήλωσης της Vodafone και πρόσθεσε: «Eμείς με βάση τα στοιχεία που γνωρίζουμε, έχουμε αποτιμήσει την αξία της Forthnet και πάνω εκεί έχουμε στηρίξει την πρότασή μας».

Σύμφωνα με τον ίδιο, έως το τέλος Ιανουαρίου που λήγει η προθεσμία των αποκλειστικών διαπραγματεύσεων με τις τράπεζες στις οποίες ανήκει η Forthnet, θα πρέπει να γίνουν τα εξής: Να αναλυθεί λεπτομερώς η πρόταση των Vodafone και Wind και να τους δοθεί πρόσβαση σε βάθος για όλες τις πληροφορίες (νομικές και οικονομικές) που αφορούν τη Forthnet.

Ο κ. Μπρουμίδης κάνοντας τον απολογισμό της Vodafone για το 2018, σημείωσε ότι η εταιρεία ολοκληρώνει τη χρονιά με σημαντικές εμπορικές, τεχνολογικές, επενδυτικές και οικονομικές επιτυχίες. Μεταξύ άλλων, η Vodafone ολοκλήρωσε την κατασκευή και διέθεσε εμπορικά το μεγάλης κλίμακας δίκτυο οπτικών ινών μέχρι το σπίτι (FTTH) στο Βύρωνα Αττικής, καλύπτοντας περισσότερα από 17.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις.

Επιπλέον, η Vodafone ολοκλήρωσε την εξαγορά και ξεκίνησε την ενσωμάτωση της Cyta Hellas, διευρύνοντας το αποτύπωμά της και τα μεγέθη της στην αγορά, καθώς η πελατειακή της βάση στη σταθερή αυξήθηκε γεωμετρικά και ξεπερνά τους 930 χιλιάδες συνδρομητές.

Στην κινητή τηλεφωνία η πελατειακή βάση κινείται σταθερά πάνω από 5,1 εκατ. συνδρομητές, με τη χρήση data να αυξάνεται σημαντικά και να διπλασιάζεται χρόνο με τον χρόνο. Παράλληλα, διέθεσε εμπορικά τη νέα Vodafone TV, μία πλατφόρμα τηλεοπτικού περιεχομένου που συνδυάζει απεριόριστο θέαμα και λειτουργίες και  η οποία διατίθεται σε όλους τους καταναλωτές, ανεξαρτήτως δικτύων και τεχνολογιών.

Η Vodafone TV έχει ήδη 101.000 συνδρομητές, ενώ μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα είναι διαθέσιμη και μέσω κινητού τηλεφώνου σε πελάτες άλλων παρόχων, εγκαινιάζοντας μία νέα εποχή για την χρήση περιεχομένου στην Ελλάδα.

Παράλληλα, η Vodafone υλοποιεί το επενδυτικό της πρόγραμμα για την ανάπτυξη δικτύων νέας γενιάς (NGA) με σκοπό να παραδώσει έγκαιρα τα έργα οπτικών ινών στις περιοχές που έχει αναλάβει στο πλαίσιο του κανονισμού Vectoring. Σήμερα, το ποσοστό κατασκευής των έργων NGA δικτύων στη σταθερή ξεπερνά το 60% πανελλαδικά. Με την ολοκλήρωσή του, το 2020, περισσότερα από 450.000 ελληνικά νοικοκυριά και επιχειρήσεις θα αποκτήσουν πρόσβαση σε δίκτυα FTTH και FTTC, καθώς και υπηρεσίες νέας γενιάς σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλο, Βέροια και Κοζάνη.

Σύμφωνα με τον κ. Μπρουμίδη, η περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας το επόμενο διάστημα, αναμένεται να προέλθει από τη σταθερή τηλεφωνία, τις υπηρεσίες περιεχομένου και τις υπηρεσίες Internet of Things (ΙοΤ).

Όπως σημείωσε, η Vodafone ολοκληρώνει την ανάπτυξη δικτύου ΝΒ–ΙοΤ στη φασματική περιοχή των 800 Mhz, φέρνοντας μία νέα εποχή για το Internet of Things στην Ελλάδα. Το ΝΒ–ΙοΤ θεωρείται ιδανικό για την από απόσταση διαχείριση πόρων, που βρίσκονται σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές και μπορεί να μειώσει το λειτουργικό κόστος μία επιχείρησης, αλλά και να δημιουργήσει νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Οι «έξυπνοι» μετρητές, οι «έξυπνοι» κάδοι, η παρακολούθηση της περιβαλλοντικής αποδοτικότητας και η γεωργία ακριβείας, είναι μερικές από τις εφαρμογές του NB–IoT.