«Το πραγματικό ασημένιο βέλος ήρθε στην Ελλάδα για να φύγει και όχι να παραμείνει δεδομένων των συνθηκών», είπε ξεκινώντας την ομιλία του από το βήμα του 3ου Thessalonik Forum ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης. «Το ασημένιο βέλος, ήρθε για να παραμείνει και να κάνει τα δοκιμαστικά δρομολόγια κατά τη διάρκεια της ΔΕΘ. Τελεία και παύλα», ξεκαθάρισε και επισήμανε ότι όταν το 2019 θα ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση, στον άξονα Θεσσαλονίκη – Αθήνα, τότε «τα τρένα θα πραγματοποιούν την διαδρομή σε λιγότερο από 4 ώρες και θα είναι πλήρως ανταγωνιστικά με τις αεροπορικές εταιρείες».

Σημείωσε, ότι με την ολοκλήρωση της τηλεδιοίκησης και των έργων σήμανσης, αλλά και όταν γίνει πλήρως επιχειρησιακό το ηλεκτρονικό σύστημα adcs, «τότε θα έχουμε πραγηματικά μια τελείως διαφορετική εθνική υποδομή, με ταχύτητες που θα φτάνουν τα 200 χλμ/ ώρα, σε πολλά από τα σημεία του δικτύου. Τότε θα μπορέσουμε να βάλουμε και τα πιο υψηλής ταχύτητας τρένα», υπογράμμισε.

Σχετικά με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι πρέπει να γίνει το hub προς τα Βαλκάνια, ο κ. Τσαλίδης επισήμανε: «Είμαστε σε συζητήσεις με την ΟΛΘ ΑΕ και προσπαθούμε να βρούνε μια αμοιβαία επωφελή λύση, για εμάς, αλλά κυρίως για τους πελάτες μας». Μεταξύ άλλων, ο ίδιος είπε ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο, στο διάδρομο Orient/EAST/MED, αφορά σε 1110 χλμ και αναγνώρισε ότι «πραγματικά γίνονται πολύ σημαντικά έργα στη σιδηροδρομική υποδομή της χώρας μας.