Ο Λιούις Χάμιλτον, μετά τη χθεσινή νίκη του στο Γκραν Πρι Ουγγαρίας, όχι μόνο δεν θα πάει διακοπές αλλά, για πρώτη φορά, αισθανόμενος την απειλή της Ferrari, θα το ρίξει στη σκληρή προπόνηση!

Η καλή ψυχολογία στον αθλητισμό –και στον μηχανοκίνητο –αναδεικνύει τη φυσική κατάσταση, την τεχνική και την τακτική των αθλητών. Και τα τρία τα διέθετε και με το παραπάνω αυτό το Σαββατοκύριακο ο Λιούις Χάμιλτον που φρόντισε από την αρχή του αγώνα να εξαφανιστεί από τα μάτια των αντιπάλων του και να μας θυμίσει στο χθεσινό γκραν πρι τον παλιό, καλό εαυτό του. Μονοπώλησε τον αγώνα, οδήγησε την κούρσα και πήγε αλώβητος στο πρώτο σκαλί του βάθρου, πανηγυρίζοντας μια νέα νίκη. Ο βρετανός οδηγός κατάφερε χωρίς κόπο να κινηθεί αλάνθαστα και στους 70 γύρους του στενού και γεμάτου στροφές Ουγγαρόρινγκ, με τη Mercedes-Benz του περσινού πρωταθλητή να αφήνει τη… σκόνη της στις υπόλοιπες ομάδες. Στη συγκεκριμένη πίστα, όπου το κράτημα και η ακρίβεια στην αλλαγή πορείας είναι πιο σημαντικά στοιχεία από την απόλυτη ισχύ, ο βασικός αντίπαλος του Χάμιλτον, ο Σεμπάστιαν Φέτελ, χάρη σ την τακτική που ακολούθησε η ομάδα του τερμάτισε ακούραστα στη δεύτερη θέση. Οι έντονες καταπονήσεις των εκατοντάδων στροφών της πίστας δεν πτόησαν ούτε τον Κίμι Ράικονεν, που αξιοποίησε κάθε σημείο του αγώνα και οδήγησε το δεύτερο μονοθέσιο της Ferrari στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Πλέον ο Λιούις Χάμιλτον προηγείται στο Πρωτάθλημα Οδηγών με 213 βαθμούς και ο Σεμπάστιαν Φέτελ ακολουθεί με 189 βαθμούς. Στη βαθμολογία των ομάδων η Mercedes-Benz προηγείται με 345 βαθμούς, ενώ σε απόσταση αναπνοής ακολουθεί η Ferrari με 335 βαθμούς. Ετσι, ύστερα από μια κουραστική περίοδο (μόνο μέσα σε έναν μήνα πραγματοποιήθηκαν πέντε γκραν πρι!), μονοθέσια, οδηγοί, ομάδες και μάνατζερ πηγαίνουν διακοπές και επανέρχονται με το Γκραν Πρι Βελγίου στις 26 Αυγούστου. Μόνο που οι διακοπές θα είναι πολύ σύντομες για τους πρωτοπόρους του πρωταθλήματος, τη Mercedes-Benz και τη Ferrari, διότι η προετοιμασία ενόψει του δεύτερου σκέλους του πρωταθλήματος είναι σε πρώτο πλάνο (και μετά οι παραλίες). Αυτό επιβεβαίωσε και ο Λιούις Χάμιλτον, που αν και κάθε χρόνο κοκορεύεται για τις καλοκαιρινές του δραστηριότητες, φέτος, και λίγο μετά το Γκραν Πρι της Ουγγαρίας δήλωσε ότι θα αξιοποιήσει αυτό το διάλειμμα με σκληρή προπόνηση και όχι σπαταλώντας τις μέρες του σε κάποια παραλία, όπως κάνει κάθε χρόνο. Εως τώρα έχουν πραγματοποιηθεί 12 γκραν πρι και απομένουν άλλα εννιά, που θα αναδείξουν και τον φετινό πρωταθλητή.

Μια κουραστική πίστα που ανεβάζει την… πίεση

Μπορεί το Γκραν Πρι της Ουγγαρίας να είναι μια αργή πίστα, όμως λόγω των συνεχών στροφών η καταπόνηση των πιλότων από τα G (η δύναμη G είναι μία φυσική δύναμη που ισοδυναμεί με μία μονάδα βαρύτητας που πολλαπλασιάζεται κατά τη διάρκεια ταχείας αλλαγής κατεύθυνσης ή ταχύτητας) είναι αρκετά μεγάλη και συνεχής. Είναι χαρακτηριστικό ότι λόγω των άφθονων στροφών και των απότομων επιβραδύνσεων στην ουγγρική πίστα, οι οδηγοί δέχονται πιέσεις έως και 6 G. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να αναπνέουν μόνο στις ευθείες και όχι στις στροφές!

Επίσης, κατά τη διάρκεια του αγώνα οι πιλότοι έχουν κατά μέσο όρο 120 – 130 παλμούς, ενώ σε φυσικές συνθήκες –χάρη στην καλή σωματική κατάστασή τους –οι παλμοί τους είναι περίπου 40 ανά λεπτό!

Επιστροφή στις 26 Αυγούστου

Στη βαθμολογία των ομάδων η Mercedes-Benz προηγείται με 345 βαθμούς, ενώ σε απόσταση αναπνοής ακολουθεί η Ferrari με 335 βαθμούς. Τα μονοθέσια, οι οδηγοί, οι ομάδες και οι μάνατζερ επανέρχονται με το Γκραν Πρι Βελγίου στις 26 Αυγούστου.

Πωλούνται τριθέσια F1 για δυνατούς συλλέκτες

Αυτοκίνητα σε τιμή ευκαιρίας! Τρία τριθέσια Αrrows AX3 του 2001 διατίθεται προς πώληση και το καθένα κοστίζει από 550.000 ευρώ. Η Arrows αναφέρει ότι έχουν κάτω από το καπό τους V10 κινητήρα και όποιος τα αγοράσει θα πάρει και ένα πακέτο με ανταλλακτικά, εργαλεία, τροχούς, ακόμη και εφεδρικό κινητήρα!Σαφώς, το ποσό του μισού εκατομμυρίου ευρώ μοιάζει με ψίχουλα μπροστά στα 4,2 εκατομμύρια ευρώ που έδωσε το πρώην αφεντικό τηςFormula1 Μπέρνι Εκλστοουν για να αγοράσει ένα θρυλικό μονοθέσιο του Αϊρτον Σένα. Αν και ο Εκλστοουν έχει πατήσει τα 87, παραμένει δραστήριος και όπως φαίνεται κυνηγάει κάθε αυτοκίνητο που θα εμπλουτίσει το ήδη πλούσιο γκαράζ του. Το μονοθέσιο του Αϊρτον Σένα ήταν η McLaren MP4/8-6 με την οποία ο αείμνηστος πιλότος κέρδισε στο Γκραν Πρι του Μονακό το 1993!Πριν από έξι μήνες σε μια άλλη δημοπρασία, ένα άλλο μονοθέσιο, ηFerrariF2001 με την οποία έτρεχε ο Μίχαελ Σουμάχερ το 2001, έπιασε το ποσό των 7,5 εκατομμυρίων ευρώ. Σε δημοπρασία είχε βγει πριν από δύο χρόνια και το πρώτο μονοθέσιο με το οποίο έτρεξε ο Νίκι Λάουντα στις αρχές της δεκαετίας του ’70.