Υφεση και για το 2018 προβλέπουν οι επτά στους δέκα Ελληνες. Αυτό προκύπτει από την έρευνα Consumer Confidence της Nielsen. Μάλιστα, το πρώτο τρίμηνο του 2018 έδειξε ότι η αισιοδοξία του έλληνα καταναλωτή παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με αυτό του δεύτερου εξαμήνου του 2017. Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα εξακολουθεί να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια, καθώς τρεις στους δέκα Ελληνες ανησυχούν για την εργασία τους. Ακολουθούν οι ανησυχίες για την οικονομία (27%) και τα χρέη – οφειλές των νοικοκυριών (25%). Από το 2013 έως σήμερα οι Ελληνες σταθερά συνεχίζουν να δηλώνουν ότι τα συγκεκριμένα θέματα τους προβληματίζουν περισσότερο αναφορικά με την εξέλιξη, καθώς επηρεάζουν την καθημερινότητά τους.