Η Mercedes-Benz ανεβάζει και άλλο τον πήχη της ψηφιακής πώλησης με την εφαρμογή της 3D crédit app , όπου ο πελάτης, θα μπορεί μέσα από το smartphone του ή το τάμπλετ και με τη βοήθεια των γυαλιών τρισδιάστατης απεικόνισης να γνωρίσει το καινούργιο του μοντέλο σε κάθε του γωνιά, σε κάθε του λεπτομέρεια. Η νέα καινοτομία εφαρμόζεται άμεσα από τη Mercedes-Benz σε επτά γερμανικές αντιπροσωπείες, όπου οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να μυηθούν στην νέα τεχνολογία, και να περιηγηθούν ψηφιακά στο νέο μοντέλο, αρχής γενομένης από τη νέα Mercedes-Benz A-Class.

Τη νέα εφαρμογή οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να την κατεβάζουν στο κινητό τους τηλέφωνο ή το τάμπλετ, και μεταφέρονται με ταχύτητες 4G στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείες χωρίς πλέον να χρειάζεται να βρεθούν στο κατάστημα μιας αντιπροσωπείας. Έτσι, οι «ζεστοί» πελάτες θα μπορούν να δουν το αυτοκίνητο εξωτερικά, να κάνουν «βόλτα» γύρω από αυτό απλά με τη χρήση του τάμπλετ, να ανοίξουν εικονικά την πόρτα, να περιστρέψουν κατά 360 μοίρες την εικόνα κ.α. Ένα άλλο χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης εφαρμογής είναι η απεικόνιση υψηλής ανάλυσης όλων των εσωτερικών και εξωτερικών εξαρτημάτων.

Αυτό σημαίνει ότι ο υποψήφιος αγοραστής να δει ακόμη και τις πιο μικρές λεπτομέρειες όπως αυτές των υφασμάτων των καθισμάτων, τις ραφές στις πόρτες και το ταμπλό. Επίσης, ο πελάτης στο μέλλον θα μπορεί να διαμορφώσει και να δει την έκδοση της επιλογής του, να «επεξεργαστεί» τον εξοπλισμό που έχει επιλέξει – πχ το σύστημα πολυμέσων με όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια που έχει διαμορφώσει στο μοντέλο επιλογής του – ή και να αλλάξει τον σχεδιασμό της ζάντας του αυτοκινήτου εκείνη τη στιγμή.