Στην ορκωμοσία του Vladimir Putin πραγματοποίησε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση “in flesh” και η νέα επιβλητική λιμουζίνα του Ρώσου προέδρου ο οποίος σε αντίθεση με το πρόσφατο παρελθόν της Mercedes-Benz S600 Guard Pullman, επέλεξε για την νέα, τέταρτη θητεία του ένα ρωσικής κατασκευής μοντέλο να τον συνοδεύει στις μετακινήσεις του.

Ανεξαρτήτως της σημειολογίας της συγκεκριμένης επιλογής την οποία το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων, RIA Novosti φρόντισε να τονίσει περαιτέρω, σημειώνοντας ότι «το νέο προεδρικό αυτοκίνητο είναι πιο «cool» σε σχέση με την Cadillac του Προέδρου Trump», είναι γεγονός ότι η νέα προεδρική λιμουζίνα του Putin με την κωδική ονομασία Kortezh (πομπή) είναι αν μη τι άλλο επιβλητική όπως… επιβάλλει το μήκος της το οποίο ξεπερνά τα έξι μέτρα.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της, παρά τις ρωσικές της καταβολές δεν μπορεί παρά να θυμίσει μια μείξη από Rolls-Royce Phantom και Mercedes-Benz S-Class με ολίγον από Chrysler 300 αν εξετάσει κάποιος προσεκτικά τα επιμέρους στοιχεία της αισθητικής της όπως η γρίλια, τα τετραγωνισμένα φωτιστικά σώματα και την «απόληξη» της οροφής σε συνδυασμό με τα πίσω φώτα.

Οι τεχνικές προδιαγραφές της παραμένουν αντικείμενο φημολογίας καθώς δεν έχουν ανακοινωθεί επισήμως. Η επικρατέστερη εκδοχή είναι ότι προεδρική λιμουζίνα εξοπλίζεται με υπερτροφοδοτούμενο V12 κινητήρα απόδοσης 850 ίππων στην εξέλιξη του οποίου φέρεται να έχει εμπλοκή και η Porsche χωρίς όμως αυτό να έχει επιβεβαιωθεί.

Το σύνολο συμπληρώνει ένα ρωσικής κατασκευής κιβώτιο εννέα σχέσεων ενώ στον εξοπλισμό της, εκτός από τη δεδομένη βαριά θωράκιση η οποία καλείται να αντεπεξέλθει ακόμα και σε πυραυλική επίθεση, περιλαμβάνονται διάφορα «προεδρικά» παράδοξα όπως το κλειστό κύκλωμα κυκλοφορίας και ιονισμού αέρα το οποίο μπορεί να την μετατρέψει σε ένα απολύτως ασφαλές περιβάλλον σε περίπτωση χημικής επίθεσης αλλά και η φορητή μονάδα μεταγγίσεων αίματος την οποία φέρεται να διαθέτει σε μόνιμη βάση μαζί σε περίπτωση που παραστεί αντίστοιχη ανάγκη.

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι η εξέλιξη της λιμουζίνας, όπως ονομάζεται, πραγματοποιήθηκε υπό την εποπτεία του προέδρου Putin ο οποίος σύμφωνα με τις πληροφορίες ανέλαβε ενεργό μέρος στη διαδικασία δοκιμών οδηγώντας κάποια δοκιμαστικά πρωτότυπα.

Αν και προς το παρόν δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα οικονομικά στοιχεία σε σχέση με την εξέλιξη και την κατασκευή της ρωσικής προεδρικής λιμουζίνας, φέρεται να κόστισε 12,4 δισεκατομμύρια ρούβλια (197 εκ. δολάρια) σε κρατικά κονδύλια.

Επίσης όπως έχει ανακοινωθεί, θα κατασκευαστούν ακόμα ένα αντίστοιχων προδιαγραφών τετράθυρο μοντέλο και ένα MPV τα οποία θα συμπληρώσουν την γκάμα των Aurus όπως είναι η ονομασία της συγκεκριμένης σειράς. Οι προοπτικές παραγωγής των δύο αντίστοιχων εκδόσεων, του τετράθυρου μοντέλου και του MPV τα οποία αναμένεται να ονομαστούν από πύργους του Κρεμλίνου έχουν προσδιοριστεί στις 5.000 μονάδες οι οποίες θα αξιοποιηθούν από αξιωματούχους της ρωσικής κυβέρνησης και κυβερνητικές υπηρεσίες ενώ ενδεχομένως να τεθούν προς πώληση, στοχεύοντας στη ρωσική ελίτ.