Mercedes, μια πραγματική κούκλα των δρόμων, «κυρία» άλλης εποχής, τραβούσε τα βλέμματα σαν μαγνήτης. Η Jaguar σε σκούρο μπλε χρώμα φιλοξενούσε ένα ζευγάρι, το οποίο είχε φροντίσει να «κατεβάσει» την καλυμμένη στο εσωτερικό της με λευκό, χειροποίητο δέρμα οροφή. Τα ωραιότερα αυτοκίνητα – αντίκες σε μια ετήσια «παρέλαση» πολλών αστέρων, με χρώματα, λάμψη και «φόντο» την Κηφισιά.
Αστραφτερές βασίλισσες των δρόμων και πολυτελή σκάφη αναψυχής. Περισσότερα από 100 σκάφη με τα πληρώματά τους έλαβαν μέρος στο 5ο Mediterranean Yacht Show, το οποίο (παρουσία του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτη Κουρουμπλή) άνοιξε τις πύλες του στο Ναύπλιο. Εντυπωσιακές εικόνες με τα σκάφη αναψυχής πάνω στα γαλάζια νερά της πελοποννησιακής πόλης, της ωραιότερης ίσως στην Ελλάδα…
Η περμακουλτούρα και το κτήμα στη Βάρη…
Με οδηγό τη φύση και το κτήμα στη Νορμανδία…
Η προσέγγιση της Perrine και του Charles βασίζεται σε τεχνικές φυσικής γεωργίας και κυρίως στην περμακουλτούρα, μια τεχνική καλλιέργειας με οδηγό τη φύση που έχει σκοπό την αξιοποίηση βιώσιμων πόρων, σχεδιάζοντας ανθρώπινες εγκαταστάσεις οι οποίες λειτουργούν ως παραγωγικά οικοσυστήματα, χωρίς σπατάλη και μακριά από τη χρήση ορυκτών καυσίμων. Δουλεύοντας με το χέρι, οι δύο ικανοί αυτοί άνθρωποι, παράγουν άφθονες και ποιοτικές σοδειές, σε πολύ μικρή επιφάνεια, ενώ παράλληλα δημιουργούν χούμο, βελτιώνουν τη βιοποικιλότητα, ομορφαίνουν τα τοπία, αποθηκεύουν άνθρακα στο έδαφος και στα δέντρα. Από τη Νορμανδία στη Βάρη λοιπόν και τη δημιουργία του εξαιρετικού αυτού κτήματος. Η Perrine Herve-Gruyer έκανε καριέρα ως νομικός στην Ασία πριν αφοσιωθεί στην ψυχοθεραπεία. Ο Charles Herve-Gruyer ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο με το ωκεανογραφικό σκάφος «Fleur de Lampaul» για 22 χρόνια.
Κοσμήματα by Taso, fashion και γλυπτική
Λίγα εικοσιτετράωρα μετά την Πρωτομαγιά και τα κοινωνικά γεγονότα είναι ελάχιστα. Επικρατεί μια «περίεργη» ηρεμία στην πόλη. Κοιτάζω το καρνέ μου, εκεί όπου σημειώνω πάντα με κόκκινο χρώμα τις ενδιαφέρουσες προσκλήσεις. Παρατηρώ ότι την επόμενη εβδομάδα υπάρχει σημαντική κινητικότητα. Με μικρά, αργά, προσεκτικά βήματα προχωρώ με κατεύθυνση το Μουσείο Κοσμήματος Ηλία Λαλαούνη στην οδό Καλησπέρη. Κάτω από την Ακρόπολη, στα γραφικά δρομάκια με τις σκάλες και τα γέρικα πράσινα δέντρα, επικρατεί απόλυτη ησυχία. Το φασαριόζικο πλήθος τουριστών βρίσκεται αποκλειστικά και μόνο στον πεζόδρομο της Διονυσίου Αρεοπαγίτου. Το μουσείο, ένα όμορφο νεοκλασικό, «ζωγραφισμένο» στα χρώματα της ώχρας, με πράσινες πόρτες και παράθυρα, φιλοξενεί την έκθεση κοσμήματος του διεθνούς Taso Haidemenakis. Η Ιωάννα Λαλαούνη μού έχει μιλήσει εδώ και καιρό με τα κολακευτικότερα σχόλια για τα unique κοσμήματα και αντικείμενα του καλλιτέχνη, πραγματικά μικρά εικαστικά δημιουργήματα, κατασκευασμένα από σπάνια υλικά. Το ίδιο βράδυ η γλυπτική συνάντησε τη μόδα στο «MonTieu» fashion show μέσα στις αίθουσες του Ιδρύματος Εικαστικών Τεχνών Τσιχριτζή. Το αποτέλεσμα ήταν άκρως εντυπωσιακό. Ο γλύπτης Θεόδωρος Παπαδόπουλος παρουσίασε στυλιστικές προτάσεις, οι οποίες είναι εμπνευσμένες από τα έργα του.