Δύο ομάδες, η Red Bull με τον Μαξ Φερστάπεν και η Williams με τον Λανς Στρολ, εμπιστεύονται τα μονοθέσιά τους –και τα εκατομμύρια ευρώ που ποντάρουν σε αυτούς –σε δύο 20χρονους οδηγούς. Λίγο πιο… μεγάλος (ετών 22) είναι ο Κάρλος Σάινθ τζούνιορ που πλέον τρέχει με τη Renault.

Οι μηχανές παίρνουν μπροστά και η έναρξη, με το Γκραν Πρι Αυστραλίας, του πιο ανταγωνιστικού πρωταθλήματος στους τέσσερις τροχούς απέχει έναν μήνα. Μηχανικοί και οδηγοί είναι πλέον υπ’ ατμόν και οι ομάδες παρουσιάζουν η μία μετά την άλλη τα καινούργια μονοθέσιά τους. Πρώτη άνοιξε τον χορό η Red Bull με το RB14. Η αυστριακή ομάδα είναι πλέον πεπεισμένη ότι με το νέο της μονοθέσιο θα έχει περισσότερες νίκες και –γιατί όχι; –θα κατακτήσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα, ενώ θα φέρει σε δύσκολη θέση Mercedes-Benz και Ferrari. Το RB14 έχει πολλές αλλαγές και διαθέτει και νέα χρώματα. Μόνο οι οδηγοί δεν έχουν αλλάξει: ο Μαξ Φερστάπεν –για τον οποίο έχουν γραφτεί πάρα πολλά, τόσο για το νεαρό της ηλικίας του όσο και για το ταλέντο –και ο Ντανιέλ Ρικιάρντο αποτελούν ένα από τα καλύτερα οδηγικά δίδυμα στη Formula 1. Ο 20χρονος Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος όπως απέδειξε και πέρυσι λατρεύει το ρίσκο, ενώ ποντάρει αρκετά στην κακοκαιρία, το ολισθηρό οδόστρωμα και τις τολμηρές προσπεράσεις, έχει ήδη εμπειρία τριών ετών –έκανε το ντεμπούτο του το 2015 με την Toro Rosso.

Πιο έντονος ανταγωνισμός

Νέο μονοθέσιο παρουσίασε και η Williams που αναμένει με τις αναβαθμίσεις της να μην παρουσιάσει ξανά την κακή εικόνα της περσινής χρονιάς. Το οδηγικό της δίδυμο περιλαμβάνει –όπως και στη Red Bull –έναν 19χρονο οδηγό, τον ΚαναδόΛανς Στρολ, ενώ το δεύτερο μονοθέσιο το εμπιστεύεται στον Ρώσο Σεργκέι Σιρότκιν. Ο Στρολ ξεκίνησε πριν από 10 χρόνια στα καρτ και έχει δηλώσει πως μια μέρα θα γίνει πρωταθλητής. Να σημειωθεί ότι κατά το ξεκίνημά του την περσινή σεζόν είχε δεχθεί μπαράζ επικρίσεων, εξαιτίας της κακής εμφάνισής του, αλλά στο τέλος του περσινού πρωταθλήματος συγκέντρωσε –αν και νεοεμφανιζόμενος –40 βαθμούς! Στην ομάδα των νέων πιλότων ανήκει και ο 22χρονος Κάρλος Σάινθ τζούνιορ –γιος του γνωστού οδηγού από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) –που φέτος τρέχει με το μονοθέσιο της Renault.

Οι τρεις οδηγοί θα πρέπει να προσαρμοστούν και στα νέα δεδομένα των ελαστικών. Προτού εκκινήσουν στο πρώτο γκραν πρι πρέπει να δουλέψουν στις νέες γόμες, οι οποίες φθείρονται πιο γρήγορα, άρα θα αυξήσουν σημαντικά τον αριθμό των πιτ στοπ, ενώ θα «προκαλέσουν» και τις προσπεράσεις –κάτι που λατρεύει ο Μαξ Φερστάπεν. Αυτό σημαίνει ότι ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις ομάδες θα είναι ακόμη πιο έντονος.